Wow. Ze is een soort Amerikaanse versie van Will & The People, maar dan met muziek ipv rotzooi.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aantal concerten:
[ afbeelding ]
Vind juist die andere nóg mooier.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vind deze wel een stuk leuker dan haar andere notering
Israel vind ik stiekem erg mooi, maar die heeft de lijst nooit gehaald volgens mij.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:17 schreef Zorro het volgende:
Mijn favorite BeeGees is vannacht geweest zie ik. You Win Again
Geldt ook voor Halo of Flies van Alice Cooper.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik toch opvallend hoe sommige nummers van alleen echt in Nederland bekend zijn, zoals Mark & Clark Band met Worn Down Piano of Dirty Old man van three degrees
Halo of Flies ookquote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik toch opvallend hoe sommige nummers van alleen echt in Nederland bekend zijn, zoals Mark & Clark Band met Worn Down Piano of Dirty Old man van three degrees
Moet zeggen dat ik alleen deze versie kende:quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mét Joe Bonamassa niet te vergeten.
En The Wild Placesquote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geldt ook voor Halo of Flies van Alice Cooper.
*boks*quote:Op woensdag 27 december 2017 22:17 schreef Zorro het volgende:
Mijn favorite BeeGees is vannacht geweest zie ik. You Win Again
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik alleen deze versie kende:
Ik ken je bronquote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Uit hoger hand: van Marco's muziek rijdt je auto de berm in.
Straks tijdens de reclame ff luisterenquote:
"Je raadt nooit waar ik vanmiddag vanaf flikkerde"quote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef noodgang het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
Zo ontzettend mooi .... en soort van tijdloos ...quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef ShinyStar het volgende:
Favoriete nummer van de Flat Earth Society is dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |