Ik vind ze vrij generic met die electronic feel die ze hebben, Believer en Warriors vind ik nog wel wat hebben.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik geloof dat iemand Imagine Dragons eerder beschreef als 'een heel eigen sound hebbend'? Ik vind dit juist enorm 13 in een dozijn.
Ik dacht altijd dat het er eentje was.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, er stonden er twee maar ik weet niet meer welke het was. Volgens mij de Lisa Marie.
Ach die is wel vaker ondergekotst in d'r levenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, er stonden er twee maar ik weet niet meer welke het was. Volgens mij de Lisa Marie.
Eensquote:Op woensdag 27 december 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nee dit vind ik niet Top2000 waardig
En al zeker niet zo hoog
sowieso eerste. Amsterdamgenot. Hear me en Rocks zijn ook tofquote:Op woensdag 27 december 2017 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij: eerste of nieuwe album van Immatsjin Drekkuns?
Dit nummer hoort er echt wel in thuis, anderen niet zo.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nee dit vind ik niet Top2000 waardig
En al zeker niet zo hoog
Oh ja tuurlijk. Logisch.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:54 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Veel hiphop, happy hardcore, eurotrance en wat poppunk (Green Day, blink-182, Sum 41)
Met die mooie warme stem van Karenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb meer met die van de Carpenters
Nog een die helaas veel te jong is heengegaanquote:Op woensdag 27 december 2017 21:55 schreef Martinello het volgende:
[..]
Met die mooie warme stem van Karen
Tching-Tching (till we grow older) heeft ook nog wel wat, Amsterdam is sowieso genot.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sowieso eerste. Amsterdamgenot. Hear me en Rocks zijn ook tof
Oh ok. Weet ik dat ook weer.quote:
Bij FIFA denk ik ondertussen echt aan honderden nummersquote:
Generieke meukquote:Op woensdag 27 december 2017 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit nummer hoort er echt wel in thuis, anderen niet zo.
Goed nummer, lekker kort ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |