alleen de vreettenten bij ingang heeft veel klandizie tijdens schooltijd met de hhs en mondriaanquote:Op woensdag 27 december 2017 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog even in de Megastores, wat een treurig centrum is dat zeg.
lekker veel notes en slotjes uitdelen de laatste dagen als uitsmijterquote:Op woensdag 27 december 2017 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet even genieten van mijn laatste dagen als mod
nja, precies.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alleen de vreettenten bij ingang heeft veel klandizie tijdens schooltijd met de hhs en mondriaan
Er was toch al een petitie om jou als mod te behouden?quote:
En zoveel heb ik er niet eens gezet.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker veel notes en slotjes uitdelen de laatste dagen als uitsmijter
Ja door Mortaxquote:Op woensdag 27 december 2017 20:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Er was toch al een petitie om jou als mod te behouden?
Secretpet en Mickey even opvoedenquote:Op woensdag 27 december 2017 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker veel notes en slotjes uitdelen de laatste dagen als uitsmijter
Komt goed, mortaxx regelt het wel.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 20:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Er was toch al een petitie om jou als mod te behouden?
Lolquote:Op woensdag 27 december 2017 20:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Komt goed, mortaxx regelt het wel.
Zeg scheer mij eens niet over één kam met hem Static.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Secretpet en Mickey even opvoeden
murp heeft vast een collega nodig om deze drukke reeks te midden.quote:
Zal het niet meer doen baasquote:Op woensdag 27 december 2017 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg scheer mij eens niet over één kam met hem Static.
ja!!quote:Op woensdag 27 december 2017 20:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
murp heeft vast een collega nodig om deze drukke reeks te midden.
wist niet dat je bij de geleen werktequote:Op woensdag 27 december 2017 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nu even niet hoor. Ik blijf bezig.
Kom je daar vaak?quote:Op woensdag 27 december 2017 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wist niet dat je bij de geleen werkte
deze superieure reeks heeft geen moderatie nodigquote:Op woensdag 27 december 2017 20:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
murp heeft vast een collega nodig om deze drukke reeks te midden.
quote:Op woensdag 27 december 2017 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja jij liep met die rookworst uit je broek
tegen wie?quote:Op woensdag 27 december 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zometeen Barney en daarna van Gerwen
Barneveld van Gerwen dus waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Winnaar daarvan speelt de ronde daarna waars tegen mvg
Jij hebt ook alles door hequote:Op woensdag 27 december 2017 20:49 schreef aloa het volgende:
ONZ / [3de reeks] Het dodetopicspel #803 Schaken?
Siquote:Op woensdag 27 december 2017 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Barneveld van Gerwen dus waarschijnlijk.
stond wat vreemd in myatquote:Op woensdag 27 december 2017 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt ook alles door he
quote:Op woensdag 27 december 2017 20:52 schreef markdeajaxfan het volgende:
There is only one Phil Taylor,
One Phil Taylor,
walking along
singing this song
walking in a Taylor wonderland
Yepquote:Op woensdag 27 december 2017 20:54 schreef aloa het volgende:
Die Eric Bristow zit ook nog steeds in de darts. Iets met aanwijzingen voor camera's ofzo?
quote:Op woensdag 27 december 2017 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
beste adventkalender ooit
https://boobychristmas.com/
jammer dat ik het nu pas ontdekte
Weer eens wat anders dan elke dag een chocolaatje.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
dat is wel palletsorteren voor gevorderdenquote:Op woensdag 27 december 2017 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Scheveningen gaat hard, na 20 uur werken.
Gaan nog wel even door hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is wel palletsorteren voor gevorderden
Vuur is niet slecht voor de ozon, lolquote:
NSFW knopquote:Op woensdag 27 december 2017 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
wel!quote:Op woensdag 27 december 2017 21:03 schreef _--_ het volgende:
[..]
Vuur is niet slecht voor de ozon, lol
Padvinders is iets anders dan het legerquote:Op woensdag 27 december 2017 21:03 schreef murp het volgende:
[..]
ik hou wel van een vette fik.. was in Mn diensttijd ook altijd leuk fikkie steken
welquote:Op woensdag 27 december 2017 21:03 schreef _--_ het volgende:
[..]
Vuur is niet slecht voor de ozon, lol
wedstrijdje tegen katwijk toch ?quote:Op woensdag 27 december 2017 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Scheveningen gaat hard, na 20 uur werken.
Nee, normaal krijg je van vuur alleen CO2 en H2O. Dat is niet schadelijk voor de ozonlaag.quote:
Duindorp jaquote:Op woensdag 27 december 2017 21:04 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
wedstrijdje tegen katwijk toch ?
nee hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 21:04 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, normaal krijg je van vuur alleen CO2 en H2O. Dat is niet schadelijk voor de ozonlaag.
neequote:
43mechbrig 14afva a-batt 4e stukquote:Op woensdag 27 december 2017 21:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Padvinders is iets anders dan het leger
wel!quote:Op woensdag 27 december 2017 21:04 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, normaal krijg je van vuur alleen CO2 en H2O. Dat is niet schadelijk voor de ozonlaag.
Ja dan wordt koolstofdioxide vervangen door koolstofmonoxide.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
alleen bij volledige verbranding is dat, en dat heb je bijna nooit
komt wel meer bij danquote:Op woensdag 27 december 2017 21:07 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja dan wordt koolstofdioxide vervangen door koolstofmonoxide.
En dat is OOK NIET schadelijk voor de ozonlaag.
quote:
neequote:De ozonlaag wordt aangetast door bepaalde drijfgassen uit bijvoorbeeld spuitbussen en oudere types koelkasten. Het gaat met name om cfk's (chloorfluorkoolstofverbindingen). Deze komen in de ozonlaag terecht, desintegreren daar onder invloed van uv-straling en de ontstane chloorradicalen breken de ozonmoleculen af tot chloormonoxideradicalen en moleculair zuurstof:
dat gaf wel altijd een mooie kleur!quote:Op woensdag 27 december 2017 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 schrale troost, er mogen geen autobanden meer op de brandstapel
Ruikt ook zo lekker.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:08 schreef murp het volgende:
[..]
dat gaf wel altijd een mooie kleur!
Ja en geur ookquote:Op woensdag 27 december 2017 21:08 schreef murp het volgende:
[..]
Oh oh Den Haagquote:Op woensdag 27 december 2017 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 schrale troost, er mogen geen autobanden meer op de brandstapel
https://booty-christmas.com/25.phpquote:Op woensdag 27 december 2017 21:09 schreef _--_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Verbranding
lees dat maar
stinkt ook als een gekquote:Op woensdag 27 december 2017 21:08 schreef murp het volgende:
[..]
en trekkerbanden dan?quote:
Dat doe ik ook, tranen in de ogen als ik zie wat ik maandelijks aan belasting af moet dragen van mijn zuurverdiende centen.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:09 schreef murp het volgende:
[..]
2,5 jaar voor volk en vaderland gewerkt!
Nu trouwens ook
Ja, en ook goed voor het milieuquote:
Harry Jekkers had bij het schrijven van het nummer nog nooit een trekker gezien.quote:
en voor de ozonquote:
yepquote:Op woensdag 27 december 2017 21:10 schreef murp het volgende:
[..]
en als het gaat druppelen hoor je zon prrrt geluid
Wel eens een druppel gesmolten rubber op je had gehad? Doet vreselijk zeerquote:Op woensdag 27 december 2017 21:10 schreef murp het volgende:
[..]
en als het gaat druppelen hoor je zon prrrt geluid
daarvan heb ik laatst een gereedschapswagen voor gekocht.. een kleine 500¤ maar! Bedankt!quote:Op woensdag 27 december 2017 21:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, tranen in de ogen als ik zie wat ik maandelijks aan belasting af moet dragen van mijn zuurverdiende centen.
Whop, zo naar volk en vaderland.
wat een mongol jongequote:Op woensdag 27 december 2017 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Harry Jekkers had bij het schrijven van het nummer nog nooit een trekker gezien.
Ozon trekt zich er niets van aan, die is zeg maar neutraalquote:
ja en dat krijg je er dan ook moeilijk vanafquote:Op woensdag 27 december 2017 21:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel eens een druppel gesmolten rubber op je had gehad? Doet vreselijk zeer
is de ozon genderneutraal?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ozon trekt zich er niets van aan, die is zeg maar neutraal
bron?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ozon trekt zich er niets van aan, die is zeg maar neutraal
Brr, ja. Stukken dooie huid mee enzo. Bahquote:Op woensdag 27 december 2017 21:12 schreef murp het volgende:
[..]
ja en dat krijg je er dan ook moeilijk vanaf
gadverquote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Brr, ja. Stukken dooie huid mee enzo. Bah
Gelukkig hoef ik volgend jaar pas weer naar kantoor. Verlofquote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
kantoormensen die over gesmolten rubber praten.
Ja, negeer mn bronnen en vraag daarna om een bronquote:
lekkerquote:Op woensdag 27 december 2017 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik volgend jaar pas weer naar kantoor. Verlof
moet morgen weer.. was vandaag echt stervensdruk en ik was alleenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik volgend jaar pas weer naar kantoor. Verlof
iedereen kan op wikipedia schrijven wat die wilquote:Op woensdag 27 december 2017 21:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja, negeer mn bronnen en vraag daarna om een bron![]()
![]()
maar goed:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ozonlaag
tl:drquote:Op woensdag 27 december 2017 21:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja, negeer mn bronnen en vraag daarna om een bron![]()
![]()
maar goed:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ozonlaag
Ja, beste weerlegging ooit. 10/10quote:Op woensdag 27 december 2017 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
iedereen kan op wikipedia schrijven wat die wil
lol gebruik jij wikipedia maar eens in een paper als bron.quote:
ik ook in groep 3 of zoquote:Op woensdag 27 december 2017 21:16 schreef murp het volgende:
Ik heb geleerd op school dat Wikipedia geen bron is.
Ja want ik ben nu daarmee bezigquote:Op woensdag 27 december 2017 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol gebruik jij wikipedia maar eens in een paper als bron.
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:16 schreef murp het volgende:
Ik heb geleerd op school dat Wikipedia geen bron is.
Je collega's hebben je genaaid door allemaal vrij te nemen?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:15 schreef murp het volgende:
[..]
moet morgen weer.. was vandaag echt stervensdruk en ik was alleen
kan prima tegelijkquote:Op woensdag 27 december 2017 21:17 schreef murp het volgende:
[..]
toen zat ik nog met Mn drollen te spelen
Tja, het niveau is hier blijkbaar dusdanig hoog dat het met het schrijven van een paper wordt vergeleken.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:17 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja want ik ben nu daarmee bezig![]()
![]()
ja! Maar we zijn ambtenaren dus de tempo ligt al niet zo erg hoog...quote:Op woensdag 27 december 2017 21:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Je collega's hebben je genaaid door allemaal vrij te nemen?
wie ben jij?quote:
zo jong al met poepseks bezig houdenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:17 schreef murp het volgende:
[..]
toen zat ik nog met Mn drollen te spelen
Wordt steeds erger deze discussie.quote:
ambtenarenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:18 schreef murp het volgende:
[..]
ja! Maar we zijn ambtenaren dus de tempo ligt al niet zo erg hoog...
die structuurquote:Op woensdag 27 december 2017 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo jong al met poepseks bezig houden
ik zat niet in een groep.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:19 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Toen ik in groep drie zat gebruikten we nog een papieren encyclopedie.
Ik heb taart gegeten dat gisteren was gemaakt.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb een pizza in de oven gemikt, was wat aan de late kant thuis
Ik zou hem ontslaan als ik politiechef was.quote:
Alsof een vettige en overmatig gezouten diepvriespizza zo gezond is...quote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik heb taart gegeten dat gisteren was gemaakt.
inb4: _--_ is viesdik
maar dat ben je niet hahahahahhaahquote:Op woensdag 27 december 2017 21:22 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik zou hem ontslaan als ik politiechef was.
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
De ware redenen dat ik ambtenaar wil worden is dat ik het best heerlijk vind om de medeburger te pesten met regeltjes en kutbeleid.
Bij jou is vet een factor dat dik maakt.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Alsof een vettige en overmatig gezouten diepvriespizza zo gezond is...
?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:25 schreef murp het volgende:
[..]
Ach, sommige dingen gaan gewoon over een paar extra schijven :’)
TBS lijkt me meer gepast.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:26 schreef _--_ het volgende:
Ik word minister van justitie en geef alle FOK!mods levenslang
als je iets voor elkaar wil krijgen moet je wat meer mensen benaderen dan in een normaal commercieel bedrijfquote:
Hoho we leven hier niet in Turkije.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:26 schreef _--_ het volgende:
Ik word minister van justitie en geef alle FOK!mods levenslang
ik ga op alles solliciteren wat ik daar tegenkom!!!quote:Op woensdag 27 december 2017 21:26 schreef murp het volgende:
https://www.werkenbijdeoverheid.nl/vacatures
FOBA lijkt me meer gepastquote:Op woensdag 27 december 2017 21:27 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
TBS lijkt me meer gepast.
Voor hem dan .quote:Op woensdag 27 december 2017 21:27 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
TBS lijkt me meer gepast.
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga op alles solliciteren wat ik daar tegenkom!!!![]()
![]()
wat een geldquote:Op woensdag 27 december 2017 21:28 schreef _--_ het volgende:
https://www.werkenbijdeov(...)hitect-RWS-2017-0211
6,5k![]()
Dat ga ik worden kill
hell noquote:Op woensdag 27 december 2017 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Streep is toch een soort Possetje junior dus we weten allemaal hoe het afloopt.
killquote:Op woensdag 27 december 2017 21:28 schreef _--_ het volgende:
6,5k![]()
Dat ga ik worden kill
Nah, dik.. Mijn gewicht op pijl doet houdenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:25 schreef _--_ het volgende:
[..]
Bij jou is vet een factor dat dik maakt.
bij mij is het zowel vet als suiker.
Je begint waarschijnlijk een stuk lager, je zal je eerst moeten bewijzen.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:28 schreef _--_ het volgende:
6,5k![]()
Dat ga ik worden kill
Die kerel met die leuke filmpjesquote:
Ik heb daar een paar jaar gewerkt.. erg leuk!quote:Op woensdag 27 december 2017 21:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Morgen even kijken, ziet er best interessant uit.
Beter voor zijn leven van niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk zou iemand dat filmpje zonder content eens aan de harde kern van ADO moeten sturen.
welk filmpje?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk zou iemand dat filmpje zonder content eens aan de harde kern van ADO moeten sturen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:54 schreef aloa het volgende:
Vluchten kan niet meer
Krijg het niet meer uit mijn kop
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:04 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reacties plaatsen over streepjequote:
http://themuurtje.me/ hiermee, mn fanboekquote:
owkeequote:Op woensdag 27 december 2017 22:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
http://themuurtje.me/ hiermee, mn fanboek
Zo lek als een zeef man.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:06 schreef _--_ het volgende:
http://themuurtje.me/ fanboek van streepje
mooie link naar FOK!?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:10 schreef _--_ het volgende:
flip is sws de gene die nu opmaaktaal gebruikt
Pattern a-z A-Z zal wel helpen toch?quote:
ja gvd, nu krijg ik zon kut notificatie.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb zonder moeite wat javascript kunnen injecteren. Koel
Nee, htmlentities.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
Pattern a-z A-Z zal wel helpen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |