In mijn hoofd is dit level 40, maar ik heb Rhydon enkel gebruikt in silver en daar kun je m krijgen door een Dragonair te ruilenquote:Op woensdag 27 december 2017 19:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het Level waarop Rhyhorn evolueert in Rhydon.
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het Level waarop Rhyhorn evolueert in Rhydon.
maar wel fijnquote:Op woensdag 27 december 2017 19:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, 1persoonshuishouden, beetje zonde.
Alleen als je per ongeluk een druppel water op hem morst is hij dood.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dit level 40, maar ik heb Rhydon enkel gebruikt in silver en daar kun je m krijgen door een Dragonair te ruilen
Wel een bazenpokemon. Best wel sterk.
Mijn favor pokemonquote:Op woensdag 27 december 2017 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dit level 40, maar ik heb Rhydon enkel gebruikt in silver en daar kun je m krijgen door een Dragonair te ruilen
Nah, daar ging het twee uur gelee nog over Mexiquote:Op woensdag 27 december 2017 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staan die er eigenlijk in met Lof en Prei?
Earthquake EVERYTHING (behalve die vervelende flying pokemon die kunnen een Rockslide op dr bakkes krijgen)quote:Op woensdag 27 december 2017 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
42: The Cure-A Forestquote:Op woensdag 27 december 2017 19:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op 42 staan er een hoop bomen in de weg tho
Maar hij kan wel Surf. Logicaquote:Op woensdag 27 december 2017 19:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alleen als je per ongeluk een druppel water op hem morst is hij dood.
Die hint lag er toch vrij dik bovenop, ofnie?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
42: The Cure-A Forest
Ik had zo'n vermoeden dat die er zou staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |