Ja ik ookquote:Op woensdag 27 december 2017 19:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik word altijd na de epidemie aangestoken door mensen die net weer herstellen
Je bent gewoon een trendsetter!!quote:Op woensdag 27 december 2017 19:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want ik had het de afgelopen weken en toen was het nog geen epidemie.
Ik hoor ook nooit ergens bij
Die heeft er wel ingestaan toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Over guilty pleasures gesproken, geen Scissor Sisters in de lijst. Dat album uit 2006 is toch echt een gave plaat vind ik
Ze maakten wel een leuke versie van Comfortably Numb waar ik niet van in slaap viel.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die daarvoor beter, Laura en Take Your Mama
Zal die eens luisteren. Wel die tenenkrommende Comfortably Numb staat daar op, zie ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die daarvoor beter, Laura en Take Your Mama
Ja prima te doen, ik heb gewoon 4g, tot nu toe geen problemenquote:Op woensdag 27 december 2017 19:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is de WiFi in de trein goed genoeg om Radio te streamen?
Ik ga morgen treinen.
QFTquote:Op woensdag 27 december 2017 19:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze maakten wel een leuke versie van Comfortably Numb waar ik niet van in slaap viel.
Dat is mooi! Denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een trendsetter!!
die is best fijn eigenlijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zal die eens luisteren. Wel die tenenkrommende Comfortably Numb staat daar op, zie ik.
Ligt er denk ik aan wanneer je gaat. In spitstijd is het niet te doen vaak, zeker op donderdag hartstikkene klote.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is de WiFi in de trein goed genoeg om Radio te streamen?
Ik ga morgen treinen.
Gitaargenotquote:
Red Weddingquote:
Ja die vind ik niet zo prettig.Minste nummer op het albumquote:Op woensdag 27 december 2017 19:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zal die eens luisteren. Wel die tenenkrommende Comfortably Numb staat daar op, zie ik.
Wheheh.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel vitamine Cee genomen?
Wanneer houdt dat kutkind zijn bek??quote:Op woensdag 27 december 2017 19:06 schreef cosmick het volgende:
"centjes voor in jouw spaarpotzeker. hehehahaheha hahaha".
Van zeven tot negen uur ‘s ochtends.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan wanneer je gaat. In spitstijd is het niet te doen vaak, zeker op donderdag hartstikkene klote.
nee, dit is te doenquote:
Nog op gestemd vorig jaar, meesterlijk nummerquote:
niet overdrijven he?!quote:Op woensdag 27 december 2017 19:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk, dit nummer is toch wel
Top501 waardig
It's Overquote:Op woensdag 27 december 2017 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat wel op een logische plek, dit is de enige Level 42 die echt in de lijst moet als je t mij vraagt
Op 42 zou logischer zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat wel op een logische plek, dit is de enige Level 42 die echt in de lijst moet als je t mij vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |