Bonnie St. Claire in de Top2000quote:
Nou, ik vond het raar dat ik nog een post had. Meer niet hoor. Het boeit me eigenlijk niet wie de TT plaatstquote:Op woensdag 27 december 2017 18:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry, I hijackedIk wilde posten en klapte eruit, dus dacht "laat ik 'm dan maar als TT invullen"
Coldplay haten lijkt wel een beetje een hype te zijn ja.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De groepsdruk hier om ''Coldplay'' te posten is zo extreem zielig. Het is allang niet meer oprecht, dit is systematisch. Laten we breken met dit forumkartel, Mani. Hard nodig.
Bonnie kom je buiten spelenquote:
Nou bij dit nummer zal dat voor mij nooit gaan gebeurenquote:Op woensdag 27 december 2017 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het zo mooi dat iedereen bij elk Coldplay nummer post "ik vind dit eigenlijk geen slecht nummer". Ergens in de toekomst krijgen wij dat Family Guy Barry Manilow moment waar we elkaar huilend in de armen vallen om onze liefde voor Coldplay.
Volledig.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:32 schreef richolio het volgende:
NIET door deze prachtige intro heen praten, debiel
Teveel Raittquote:Op woensdag 27 december 2017 18:32 schreef Isorden het volgende:
Alleen is het origineel van Iris Kroes beter
Dat is de gemiddelde plaat van recente Coldplayquote:Op woensdag 27 december 2017 18:32 schreef djenneke het volgende:
Wat een hele boel rommelig geluid was dat zo aan mijn oor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |