Bat out of Hell is een van mijn favoriete nummers ooit, maar in de Top 2000 kan ik er nooit van genieten. De versie die ze draaien is echt volkomen verkracht.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beste van Meatloaf. En dan niet met afgekapt intro
Onterecht bedoel je?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk nummer, vind het wel altijd een 'vage' notering
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
En jullie krijgen allemaal de groetjes van Annemieke!![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik vind sport kijken zonder geluid echt helemaal niks. En naast sport moet er hiee in huis ook nog aardig wat gedaan worden, zowel qua huishouden als de gevolgen van de lekkage wegwerken en een verbouwing plannen, het ziet er bijna uit als bij 'help mijn man is klusser' en ik ga er echt van gillen. Is niet de schuld van Symph hoor, die klust gewoon niet, maar wat vage constructies van de vorige bewoner die inmiddels echt voor problemen zorgen.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luisteren jullie niet als jullie darts kijken of schaatsen?
Figures waarom jullie hier niet veel zijn
Nja onterecht is altijd een beetje flauw maar hij is recent en ik heb het gevoel dat het geen moderne geadopteerde klassieker is, en meestal vallen die plaatjes langzaam uit de lijst, maar deze staat al jaren steady rond de 1200quote:
Baas.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ link | afbeelding ]
Amateurquote:Op woensdag 27 december 2017 17:41 schreef Isorden het volgende:
Pfff zie net dat ik al over de 400 posts zit vandaag, volgens mij een record voor mij
waar zie je dat in vredesnaam?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:41 schreef Isorden het volgende:
Pfff zie net dat ik al over de 400 posts zit vandaag, volgens mij een record voor mij
ah conclusie jullie hebben niet zoveel tijdquote:Op woensdag 27 december 2017 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind sport kijken zonder geluid echt helemaal niks. En naast sport moet er hiee in huis ook nog aardig wat gedaan worden, zowel qua huishouden als de gevolgen van de lekkage wegwerken en een verbouwing plannen, het ziet er bijna uit als bij 'help mijn man is klusser' en ik ga er echt van gillen. Is niet de schuld van Symph hoor, die klust gewoon niet, maar wat vage constructies van de vorige bewoner die inmiddels echt voor problemen zorgen.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:41 schreef Isorden het volgende:
Ik hang hier meestal alleen rond tijdens de top 2000, en andere jaren moest ik meestal ook nog werken, dat valt nu wel mee dit jaarquote:
Ik zet zometeen gewoon schaatsen aan zonder geluid hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah conclusie jullie hebben niet zoveel tijd
en ja ik kijk maar wel gewoon zonder (of met minder) geluid, de Top 2000 heeft mijn voorkeur
Anders kun je er bijna niks van meekrijgen
Jij heet Shoplin?quote:
441quote:Op woensdag 27 december 2017 17:41 schreef Isorden het volgende:
Oooh ik heb er maar 155quote:Op woensdag 27 december 2017 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)cabjdg&tab=tab_table
Godinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |