Vraag me nog altijd af wat z'n voornaam nu isquote:
Al een paar keer geprobeerd. Ze willen het niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:16 schreef MTheBassman het volgende:
Wanneer gaan we Limburg een keertje aan België cadeau doen?
Ik in december.quote:
Ja, de spelling was verkeerd, Mister Bo Jangles heet ie.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag me nog altijd af wat z'n voornaam nu is
Dat vraag ik me af van Mrs. Robinson.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk anders dat de Belgische Limburgers het heel leuk zouden vinden voor een hereniging van een groot Limburgquote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Belgie heeft al een Limburg denk niet dat ze op een tweede zitten te wachten
Ja, geen idee. Niet direct achter je gezocht. Bij andere Limburgers merk je het wat sneller. Die juichen dan bijvoorbeeld voor Roy Curvers enzo, weet je wel.quote:
Vicki Sue denk ikquote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af van Mrs. Robinson.
ik zou er nog niet dood op gevonden willen wordenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:15 schreef Chiappucci het volgende:
Populair begrafenisnummer hier in Limburg
Hans.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niet levendquote:Op woensdag 27 december 2017 16:18 schreef alopio het volgende:
[..]
ik zou er nog niet dood op gevonden willen worden
Curvers kan toch niks manquote:Op woensdag 27 december 2017 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Niet direct achter je gezocht. Bij andere Limburgers merk je het wat sneller. Die juichen dan bijvoorbeeld voor Roy Curvers enzo, weet je wel.
Gewoon heel Vlaanderen er weer bijquote:Op woensdag 27 december 2017 16:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk anders dat de Belgische Limburgers het heel leuk zouden vinden voor een hereniging van een groot Limburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |