dit is echt een uurtje dat je kan bijslapen bijna, maar wel de radio uit anders nachtmerries met Kane en Blofquote:Op woensdag 27 december 2017 14:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet best ver lopen met die vuilniszak hè
Je zou bijna denken aan lijstmanipulatie Doet aluhoed opquote:Op woensdag 27 december 2017 14:01 schreef Ferdo het volgende:
Twee Bluntjes in de lijst, en die hebben ze lekker dicht bij elkaar gestopt.
Misschien kunnen we een stripper regelen.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Matig inderdaad. Hoe gaan we dit nog leuk maken?
Fapje doen?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Matig inderdaad. Hoe gaan we dit nog leuk maken?
Ik had Jamesie niet meer in mijn stemlijst dit jaar.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's jaarlijks. Ze komen wel elk jaar iets vroeger
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:02 schreef alopio het volgende:
[..]
dit is echt een uurtje dat je kan bijslapen bijna, maar wel de radio uit anders nachtmerries met Kane en Blof
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga ook richting mijn werk. Zal daar nog wel gewoon meepraten hier maar wel ff wat minder. Tot straks bij iig Gorki-Mia![]()
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ga ook richting mijn werk. Zal daar nog wel gewoon meepraten hier maar wel ff wat minder. Tot straks bij iig Gorki-Mia![]()
Is ook weer jaarlijks hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 27 december 2017 14:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het beeld en geluid-nieuwsbericht dat je wist dat ging komen
Tijd om effe te googlenquote:
Wachten is sowiesoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |