Gelukkig is het eindelijk geadopteerd als sloganquote:Op woensdag 27 december 2017 13:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Rode kaart!
Als ik een euro kreeg voor iedereen die dat grapje maakt
Fok! Top 2000 meetquote:Op woensdag 27 december 2017 13:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
LATEN WE ALLEMAAL NAAR ZIJN CONCERT GAAN!!
Zoiets heb ik met Almelo dusquote:Op woensdag 27 december 2017 13:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geboren in Enschede en 18 jaar gewoond, maar woon er niet meer. Ouders nog wel, dus kom er regelmatig.
Het lag zo voor de hand, ik kon het niet latenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Rode kaart!
Als ik een euro kreeg voor iedereen die dat grapje maakt
Ja, had de gemeente veel eerder moeten doen dan het eerst steeds afwijzenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gelukkig is het eindelijk geadopteerd als slogan
Bassman ook al....quote:Op woensdag 27 december 2017 13:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geboren in Enschede en 18 jaar gewoond, maar woon er niet meer. Ouders nog wel, dus kom er regelmatig.
Oh, dus jij weet eigenlijk gewoon niet beter? Dan kan je er niks aan doen, denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bassman ook al....
Ik ben er geboren en getogen en woon er nog steeds.
Ben er alleen niet geborenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bassman ook al....
Ik ben er geboren en getogen en woon er nog steeds.
Daar ga ik morgen weer naartoe!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zoiets heb ik met Almelo dus
Ow ja, alleen gewoond!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben er alleen niet geborenmaar wel leuk, zo'n enschede cluppie hier
Nou ja, ik ben via Enschede naar Eindhoven, naar Nijmegen .... en nu Tiel gegaanquote:Op woensdag 27 december 2017 13:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh, dus jij weet eigenlijk gewoon niet beter? Dan kan je er niks aan doen, denk ik.
Ik 7 jaar in Almelooo gewoond, maar wel in Enschede gestudeerd en gewerkt en vrienden wonen enzo. Kom er ook nog wel regelmatig.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben er alleen niet geborenmaar wel leuk, zo'n enschede cluppie hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |