Maar dan stort mijn carrière in elkaar, word ik ontslagen, gaat mevrouw Pippen bij me weg en word ik gedwongen naar pak em beet Enschede te verhuizen...quote:Op woensdag 27 december 2017 13:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hopen dat je nog iets zieker wordt, hoef je niet meer naar cursus?

Dat nummer is zo bekendquote:

Chic is ultieme discogenotquote:

Niets mis met Enschede hoor.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar dan stort mijn carrière in elkaar, word ik ontslagen, gaat mevrouw Pippen bij me weg en word ik gedwongen naar pak em beet Enschede te verhuizen...

Evenstar

Evenstar

Zal het dan best kennen, maar weet niet dat dit het is ... hoop ikquote:
 anders moet ik me maar schamen denk ik.
 anders moet ik me maar schamen denk ik.

Kun je beter hier in Den Helder komen wonen, lekker goedkoop en best gezellig hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar dan stort mijn carrière in elkaar, word ik ontslagen, gaat mevrouw Pippen bij me weg en word ik gedwongen naar pak em beet Enschede te verhuizen...

Oh.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
 )
 )

Dat ookquote:

Evenstar

Evenstar

Eens, Enschedeeeeeee!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niets mis met Enschede hoor.
Hoe lang heb je cursus? Alleen vandaag of de rest van de week ook nog?

Dan word je professioneel FOK! zolderkamerautist.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]

Of Almere.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh.
(je had daar Almelo moeten zeggen)

Deze en volgende week.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niets mis met Enschede hoor.
Hoe lang heb je cursus? Alleen vandaag of de rest van de week ook nog?

Hij is nu nog amateur ?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan word je professioneel FOK! zolderkamarautist.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |