want jij bent het vlees aan het snijden ?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij durft niets anders te zeggen.

REUNIEquote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Its real. twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:06:28
twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:06:28I wanna say Happy Xmas to team NG it's been a great year thanks for everything looking forward to seeing you tmorrow AS YOU WERE LG x reageer retweet
twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:09:40@pbfl81 He's already reached out reageer retweet
twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:09:56@pbfl81 We're all good again reageer retweet

Ik heb nu beeld van de TV en geluid van kabelradio...maar nu klopt er helemaal geen fuck meer van.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:13 schreef houdjemond het volgende:
Trouwens als je in de app meekijken inschakeld en weer wegklikt zodat ie automatisch op audiostream springt loop je opeens wél gelijk met de tv-uitzending

Nou nou nouquote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Quo, beetje vergelijkbaar met Kensington, Blof en Oasis.

Grote zaal is wel tof. Met goed geluid. Al best wat leuke bands gezien in het verleden.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef Kyran het volgende:
Leuke van oude ATAK was gewoon dat het een sfeervol donker hok was. Nieuwe ATAK was/is gewoon een 13 in een dozijn concertzaaltje.
.. maar goed, back on topic.
Status Quo

Ik vind het maar saai dat Oasis.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Its real. twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:06:28
twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:06:28I wanna say Happy Xmas to team NG it's been a great year thanks for everything looking forward to seeing you tmorrow AS YOU WERE LG x reageer retweet
twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:09:40@pbfl81 He's already reached out reageer retweet
twitter:liamgallagher twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 20:09:56@pbfl81 We're all good again reageer retweet

En het bandje uit Liverpoolquote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

Maar Noel was van de zomer nog boos toen Liam iets zei van: "Noel geeft geen fuck om Manchester" na de bomaanslagquote:Op woensdag 27 december 2017 13:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)nces-time-christmas/
Over het algemeen niet niveautje Daily Fail.

Nee hij doet de hele dag al niet aardig tegen me. Maar ik moet nog wel iets voor hem doen waardoor hij niet naar buiten hoeft.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
want jij bent het vlees aan het snijden ?

Evenstar

Evenstar

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

maar dan leukquote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

Sowquote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ook een o in de naam ja.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ik heb van Atak het beeld dat er alleen maar homofeesten zijn, maar dat komt denk ik doordat ik iemand op Facebook heb die daar heel actief is en die gaat veel naar dat soort feesten.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:14 schreef Kyran het volgende:
Leuke van oude ATAK was gewoon dat het een sfeervol donker hok was. Nieuwe ATAK was/is gewoon een 13 in een dozijn concertzaaltje.
.. maar goed, back on topic.
Status Quo

klinkt allemaal hetzelfdequote:

Nee dat zou wel erg ver gaan....of het geld moet echt op zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar Noel was van de zomer nog boos toen Liam iets zei van: "Noel geeft geen fuck om Manchester" na de bomaanslag
Liam wil graag dat het goed komt, maar Noel heeft er niet zo'n zin in. Ik zie ze niet snel bij elkaar komen.

quote:Op woensdag 27 december 2017 13:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb van Atak het beeld dat er alleen maar homofeesten zijn, maar dat komt denk ik doordat ik iemand op Facebook heb die daar heel actief is en die gaat veel naar dat soort feesten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |