quote:Op woensdag 27 december 2017 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klopt, net als bij alle liedjes van Kensington
Metallica - One is ook gewoon een episch nummer.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die top 10 is best plausibel. In ieder geval hebben ze rekening gehouden met demografische uiteenzettingen.
Zou ik prima mee kunnen leven opzichquote:Op woensdag 27 december 2017 12:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SHINE ON YOU CRAZY DIAMOND MOET OP 1
Ucciequote:Op woensdag 27 december 2017 12:47 schreef Uccie het volgende:
Goede middagvanaf nu ben ik er weer wat meer, hetzij met sommige onderbrekingen
Twee keee Coldplay in de top 10, ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 27 december 2017 12:45 schreef ShinyStar het volgende:
Revolutie op komst in hoge regionen Top 2000
https://www.ad.nl/show/re(...)n-top-2000~a5c7801a/
Weet niet of het hier al gepost was, maar niet zo'n zin om terug te lezen.
Kan wel zijn, maar die van het AD ziet er logischer uit. De voorspelling dat Hotel California en Stairway To Heaven de top 10 uitgaan is nergens op gebaseerd, de statistieken van jongere stemmers spreken dat tegen.quote:
Hey Hestiaquote:
Alle 9 delen.quote:
ja, bij kensington is het einde van het liedje ook het beste hequote:Op woensdag 27 december 2017 12:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Vergelijk je nou Supertramp met Kensington
fixedquote:Op woensdag 27 december 2017 12:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Coldplay in de top 2000, ik moet er niet aan denken![]()
Flikkerbij?quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Metallica - One is ook gewoon een episch nummer.
Bij Kilimanjaro vind ik de intro altijd wel vet.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, bij kensington is het einde van het liedje ook het beste he
Die zijn gebaseerd op stemgedrag-data vanaf 2007. Die is juist veel plausibeler dan die van t AD die maar wat in t rond goktquote:Op woensdag 27 december 2017 12:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar die van het AD ziet er logischer uit. De voorspelling dat Hotel California en Stairway To Heaven de top 10 uitgaan is nergens op gebaseerd, de statistieken van jongere stemmers spreken dat tegen.
Eerste date moet nog gepland worden, kan zo mis lopen mij kennendequote:Op woensdag 27 december 2017 12:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je was toch aan het daten binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |