Die gast rechtsachter, duh.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waar staat John op die foto dan?
Ja wat nietquote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja leuk, als je in de eerste twee albums geen tof liedje kan vinden heb je gewoon geen smaak.
Dit ja... Yellow, Fix You, the Scientist, Politiks, Swallowed In The Sea, Shiver, In My Place, Warning Sign, Amsterdam, The Hardest Part toen ging het bergafwaarts.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:41 schreef peaceman het volgende:
Coldplay heeft prachtige liedjes gemaakt... alleen is dat al zo lang geleden.
Deze man weetquote:Op woensdag 27 december 2017 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja vind die eerste helft ook niet veel maar de snellere stukken zijn wel tof, vooral westenwind
Toen ze er nog goed uitzagquote:
Precies, die lat ligt niet hoogquote:
Dit kan ik gerust meezingen... je hoort geen verschil.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit klinkt op sommige momenten ook tenenkrommend.
Don't Panic niet noemen!quote:Op woensdag 27 december 2017 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit ja... Yellow, Fix You, the Scientist, Politiks, Swallowed In The Sea, Shiver, In My Place, Warning Sign, Amsterdam, The Hardest Part toen ging het bergafwaarts.
ja al is sneller niet de goede verwoording, het tempo verandert niet volgens mijquote:
owquote:Op woensdag 27 december 2017 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit kan ik gerust meezingen... je hoort geen verschil.
quote:
quote:
Trueeequote:Op woensdag 27 december 2017 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle 600 nummers die lager staan.
Zit af en toe over de top van haar bereik waardoor het schreeuwerig wordt, en haar dictie is very seventies darling...quote:Op woensdag 27 december 2017 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit klinkt op sommige momenten ook tenenkrommend.
Ik wilde nog zeggen, wanneer zet de accelleratie in?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja al is sneller niet de goede verwoording, het tempo verandert niet volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |