ze doen inderdaad niet echt hun best om wel weer likeable te worden.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het ook allang opgegeven hoor. Als je je album laat produceren door Stargate neem je het ook niet meer zo serieus allemaal.
je bent in de war met Gijs.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bart is gewoon een lul die vooral zichzelf graag hoort praten
Je bedoelt die geit plaat?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hun eerste 2 albums tof, album 3 en album 4 hebben wat tof materiaal en ook wat dingen die niet boeiend zijn maar ook nooit vervelend worden, maar daarna hebben ze toch echt maar een paar leuke liedjes (Magic is wel een goeie)
Ik heb geen idee wat er nog komt, maar wat ik het afgelopen uur gehoord heb is echt niet best.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:38 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Een uur met Cash is nooit het slechtste uur
Dit, maar maakt heel veel "te gelikte" liedjesquote:
John zingt niet vals.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En jij haat op Coldplay maar vindt dit wel leuk? Hahaha![]()
![]()
Magic is morgen!quote:Op woensdag 27 december 2017 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hun eerste 2 albums tof, album 3 en album 4 hebben wat tof materiaal en ook wat dingen die niet boeiend zijn maar ook nooit vervelend worden, maar daarna hebben ze toch echt maar een paar leuke liedjes (Magic is wel een goeie)
gelukkig heb ik de eerste helft gemistquote:Op woensdag 27 december 2017 11:37 schreef Chiappucci het volgende:
Dit moet wel bijna het slechtste Top 2000 uur ooit zijn.
Room for Squares vind ik ook echt geniaal. Neon genotquote:
Nja er gebeurt gewoon totaal niks in zijn muziek maar het wordt ook nooit vervelend inderdaadquote:
dat is idd zonde. En hij heeft zijn persoonlijkheid ook niet mee, mr douchebagquote:Op woensdag 27 december 2017 11:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit, maar maakt heel veel "te gelikte" liedjes
vooruit, tis je vergevenquote:Op woensdag 27 december 2017 11:38 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Een uur met Cash is nooit het slechtste uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |