Goeiemorgenquote:
Gooooeeeeiiieemorgeeeeehhhhhhquote:
Ja want Goodbye My Lover is ook een leuk nummerquote:Op woensdag 27 december 2017 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Blunt ligt het aan het liedje. Goodbye My Lover is vreselijk, You're Beautiful is een prachtig nummer (ik weet dat ik wat kritiek op deze mening kan verwachten)
quote:1337 Song Of The Marching Children Earth & Fire![]()
1336 Pa Doe Maar![]()
1335 The Greatest Sia![]()
1334 Moon Over Bourbon Street Sting![]()
1333 Live And Let Die Paul McCartney & Wings(origneel van GnR beter)
1332 Feeling Good Nina Simone![]()
1331 Run To The Water Live![]()
1330 We Belong To The Night Ellen Foley![]()
1329 7 Seconds Youssou N'Dour & Neneh Cherry![]()
1328 Hide In Your Shell Supertramp![]()
1327 Spicks And Specks Bee Gees![]()
1326 Sloop John B The Beach Boys![]()
Heeyquote:
Ik ben naar een concert van hem geweest in Leedsquote:Op woensdag 27 december 2017 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Blunt ligt het aan het liedje. Goodbye My Lover is vreselijk, You're Beautiful is een prachtig nummer (ik weet dat ik wat kritiek op deze mening kan verwachten)
Dat is toch hetzelfde nummer?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ofdat zn moeder dat zo'n leuk nummer vind.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vrees dat ie gaat vertellen over zijn eigen vader
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:55 schreef asco het volgende:
[..]
Weer geen tijdmachine gekregen voor de kerst.
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:55 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ben naar een concert van hem geweest in Leeds
Het meervoud van Leed...quote:Op woensdag 27 december 2017 11:55 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ben naar een concert van hem geweest in Leeds
nee, Goodbye My Lover is veel leger en daar zingt ie veel irritantere lijntjesquote:
Je nek is een joodquote:Op woensdag 27 december 2017 11:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kut koeman, koeman gooit alle dingen om
In je nek is siroop,quote:Op woensdag 27 december 2017 11:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kut koeman, koeman gooit alle dingen om
Ik hoor amper verschilquote:Op woensdag 27 december 2017 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee, Goodbye My Lover is veel leger en daar zingt ie veel irritantere lijntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |