Klopt die vind ik ook primaquote:Op woensdag 27 december 2017 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bruno Mars heeft hele aardige nummers. Ik noem een Locked Out of Heaven, When I was your man en Grenade

Funk.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat heeft Bruno nog meer in z'n Mars?

ja maar dat jouw zusje geen smaak heeft is algemeen bekendquote:

Robert de Niro's Waiting is een geweldig nummer. Over heel pijnlijke problematiek.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Bananarama en Train met hun hits

quote:Op woensdag 27 december 2017 11:32 schreef Isorden het volgende:
Wauw, Bruno is gewoon nog kleiner dan dat ik ben

Ja hij had beter Bruno Smartie kunnen hetenquote:Op woensdag 27 december 2017 11:32 schreef Isorden het volgende:
Wauw, Bruno is gewoon nog kleiner dan dat ik ben

Maakte *quote:Op woensdag 27 december 2017 11:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bart zegt dat Coldplay mooie muziek maakt

Verbaast me niks. Past wel bij hem.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bart zegt dat Coldplay mooie muziek maakt

Jawel, maar daar kun je dan ook niet wonen he. Hun koffer van Venus daarentegen...quote:Op woensdag 27 december 2017 11:33 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Robert de Niro's Waiting is een geweldig nummer. Over heel pijnlijke problematiek.

Dit is wel een gedrocht jaquote:Op woensdag 27 december 2017 11:33 schreef Mani89 het volgende:
Dit vind zelfs ik als Coldplay fan niet te haggelen.

Vind je Something Just Like This wel te doen?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:33 schreef Mani89 het volgende:
Dit vind zelfs ik als Coldplay fan niet te haggelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |