redelijk. Er staat nog een klotebandbin, maar het gros gaat prima.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je komt binnen straks met Despacito....

We kijken hierop straks terug als het eerste teken dat ook dit warenhuis het niet gered heeft. Zoals Topshelf al binnen een jaar op verschillende locaties weer weg was uit de voormalige V&D-panden.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:59 schreef Bugno het volgende:
De marktonderzoeker van Hudson Bay mag een ander baantje zoeken denk ik

ik ga het voor het eerst horen, ik heb nog geen mening, maar vrees het ergstequote:Op woensdag 27 december 2017 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie gaan los op Despacito neem ik aan?

quote:
 HJM
 HJM

quote:

Ja, vreemdere talen dan Nederlands en Engels zijn bijzonder griezelig voor het publiek.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:04 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Zal wel een actieve fanclub hebben. Maar wanneer hoor nou nog Duitstalige muziek op de radio.

quote:
 zo blijf ik verdomme bezig
 zo blijf ik verdomme bezig  

quote:Op woensdag 27 december 2017 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]zo blijf ik verdomme bezig

Luister je wel eens naar de tekst?quote:

maar niet zo mooi als Accidental Babiesquote:

Nou, Spaans niet als ik al die studenten zo zie losgaan op Ai Se Tu Puego en Despacitoquote:Op woensdag 27 december 2017 11:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, vreemdere talen dan Nederlands en Engels zijn bijzonder griezelig voor het publiek.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |