Despacito moet helemaal gedraaid worden natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:14 schreef houdjemond het volgende:
Hebben ze haast gezien al het afkappen?

Dixon schreef het. Maar jij bedoelt vast Howling Wolf.quote:

Uiteraardquote:Op woensdag 27 december 2017 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Despacito moet helemaal gedraaid worden natuurlijk.

Hey, dat is gewoon puur jeugdsentiment ja!quote:Op woensdag 27 december 2017 11:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jezus dat is ziek hoog voor dat k*t-nummer

afkapradioquote:Op woensdag 27 december 2017 11:14 schreef houdjemond het volgende:

Evenstar

Evenstar

Ik kan mij dat van vorige jaren niet zo herinneren. Heb het gevoel dat ze veel meer afkappen dit jaar.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:14 schreef houdjemond het volgende:

Dan kan er straks net een extra reclamespotje in.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:14 schreef houdjemond het volgende:

Hij is in ieder geval wat gezakt, ik was bang dat ie net als Disturbed de top 100 in zou komen. Inderdaad veels te hoog, mijn generatie zet hun gevoel van nostalgie helaas boven kwaliteitsmuziekquote:Op woensdag 27 december 2017 11:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jezus dat is ziek hoog voor dat k*t-nummer

Evenstar

Evenstar

Zou wel een mooie cover opleveren denk ikquote:Op woensdag 27 december 2017 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Volbeat hier niet ook iets mee kunnen?

Logischquote:Op woensdag 27 december 2017 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry was even afgeleid door de sale bij Rituals.

Dat kan ook op1799quote:Op woensdag 27 december 2017 11:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hey, dat is gewoon puur jeugdsentiment ja!

Nee ik zat net nog vet trots te vertellen dat ze geen liedjes afkappen en nu zit ik vanquote:Op woensdag 27 december 2017 11:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik kan mij dat van vorige jaren niet zo herinneren. Heb het gevoel dat ze veel meer afkappen dit jaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |