tsss dat is het 1 na beste liedje van Editorsquote:Op woensdag 27 december 2017 10:20 schreef MielMonteur het volgende:
Oei, Munich staat er niet in trouwens

Vind het moeilijk om dat te plaatsen dit jaarquote:Op woensdag 27 december 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, qua spel zijn ze voor mij de 7e ploeg of zo van de Eredivisie.

An End Has A Start en Bones ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:20 schreef MielMonteur het volgende:
Oei, Munich staat er niet in trouwens

U2 zou willen dat ze tegenwoordig nog zulke kwaliteit kunnen makenquote:Op woensdag 27 december 2017 10:21 schreef Achterhoker het volgende:
Deze plaat had ook van U2 kunnen zijn.

die laatste plaat schijnt wel weer redelijk te zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
U2 zou willen dat ze tegenwoordig nog zulke kwaliteit kunnen maken

Het is meer dat ik dacht dat Munich meer culturele impact heeft gehad dan de Smokers bvquote:Op woensdag 27 december 2017 10:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
An End Has A Start en Bones ook niet.

Smokers vind ik dan ook echt een onwijze kutplaat. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:22 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Het is meer dat ik dacht dat Munich meer culturele impact heeft gehad dan de Smokers bv

Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 27 december 2017 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
beste Editors is Bricks and Mortar

Komt waarschijnlijk door al die bagger die ze daarvoor uitgebracht hebben....quote:Op woensdag 27 december 2017 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
die laatste plaat schijnt wel weer redelijk te zijn.
 Dan lijkt deze "redelijk"
 Dan lijkt deze "redelijk"  

1. Ajax // 2. PSV // 3. Feyenoord // 4. AZ // 5. Vitesse // 6. FC Utrecht // 7. PECquote:Op woensdag 27 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het moeilijk om dat te plaatsen dit jaar
1. AZ
2. Ajax
3. PSV toch maar
4. Feyenoord
5. Utrecht (misschien feyenoord en utrecht omgekeerd)
en dan komt er al een hoop zooi. ADO en Willem II zouden bij mij een stuk hoger staan dan hun klassering.
 .
.

Niet haten op U2quote:Op woensdag 27 december 2017 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
U2 zou willen dat ze tegenwoordig nog zulke kwaliteit kunnen maken

nouja de verdediging van iedereen is leukquote:Op woensdag 27 december 2017 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Ajax // 2. PSV // 3. Feyenoord // 4. AZ // 5. Vitesse // 6. FC Utrecht // 7. PEC
Spel is niet alleen aanvallen maar ook verdedigen.

Gewoon alle trainers ontslaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja de verdediging van iedereen is leuk
beoordelen op goed voetbal wordt moeilijk als het niveau niet hoog is

Willie, want Armand is dood.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:24 schreef peaceman het volgende:
Grote vraag is: wie heeft er meer wiet gerookt? Willie Nelson of Armand?

blijf het gevoel hebben dat er iets niet klopt aan dit plaatjequote:

Ik kijk vaak naar alternatieve statistieken om er wat zinnigs over te zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja de verdediging van iedereen is leuk
beoordelen op goed voetbal wordt moeilijk als het niveau niet hoog is

vinkt weer op de bingokaartquote:

Willie leeft nogquote:Op woensdag 27 december 2017 10:24 schreef peaceman het volgende:
Grote vraag is: wie heeft er meer wiet gerookt? Willie Nelson of Armand?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |