Smokers vind ik dan ook echt een onwijze kutplaat. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:22 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Het is meer dat ik dacht dat Munich meer culturele impact heeft gehad dan de Smokers bv

Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 27 december 2017 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
beste Editors is Bricks and Mortar

Komt waarschijnlijk door al die bagger die ze daarvoor uitgebracht hebben....quote:Op woensdag 27 december 2017 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
die laatste plaat schijnt wel weer redelijk te zijn.
 Dan lijkt deze "redelijk"
 Dan lijkt deze "redelijk"  

1. Ajax // 2. PSV // 3. Feyenoord // 4. AZ // 5. Vitesse // 6. FC Utrecht // 7. PECquote:Op woensdag 27 december 2017 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het moeilijk om dat te plaatsen dit jaar
1. AZ
2. Ajax
3. PSV toch maar
4. Feyenoord
5. Utrecht (misschien feyenoord en utrecht omgekeerd)
en dan komt er al een hoop zooi. ADO en Willem II zouden bij mij een stuk hoger staan dan hun klassering.
 .
.

Niet haten op U2quote:Op woensdag 27 december 2017 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
U2 zou willen dat ze tegenwoordig nog zulke kwaliteit kunnen maken

nouja de verdediging van iedereen is leukquote:Op woensdag 27 december 2017 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Ajax // 2. PSV // 3. Feyenoord // 4. AZ // 5. Vitesse // 6. FC Utrecht // 7. PEC
Spel is niet alleen aanvallen maar ook verdedigen.

Gewoon alle trainers ontslaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja de verdediging van iedereen is leuk
beoordelen op goed voetbal wordt moeilijk als het niveau niet hoog is

Willie, want Armand is dood.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:24 schreef peaceman het volgende:
Grote vraag is: wie heeft er meer wiet gerookt? Willie Nelson of Armand?

blijf het gevoel hebben dat er iets niet klopt aan dit plaatjequote:

Ik kijk vaak naar alternatieve statistieken om er wat zinnigs over te zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

vinkt weer op de bingokaartquote:

Willie leeft nogquote:Op woensdag 27 december 2017 10:24 schreef peaceman het volgende:
Grote vraag is: wie heeft er meer wiet gerookt? Willie Nelson of Armand?

quote:

Dan heb je mijn cluppie FC Groningen nog niet gezien. Zelfs in de derde divisie van Engeland zie je zulke verdediging nietquote:Op woensdag 27 december 2017 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Groningen staat bij mij op 17 denk ik, alleen Roda er achter. Alleen die Doan is wel aardig bezig dit jaarquote:Op woensdag 27 december 2017 10:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan heb je mijn cluppie FC Groningen nog niet gezien. Zelfs in de derde divisie van Engeland zie je zulke verdediging niet

Elvis draait zich om in...eh... zijn hangmatquote:Op woensdag 27 december 2017 10:24 schreef Piranjavisje het volgende:
kende alleen die van de petshop boys maar deze is ook mooi

Mahi, als we het over dit kalenderjaar hebbenquote:Op woensdag 27 december 2017 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groningen staat bij mij op 17 denk ik, alleen Roda er achter. Alleen die Doan is wel aardig bezig dit jaar

Lol, Heracles is ook ernstig hoor. Die hebben mazzel dat ze veel individuele kwaliteit hebben.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groningen staat bij mij op 17 denk ik, alleen Roda er achter. Alleen die Doan is wel aardig bezig dit jaar

Ben om eerlijk te zijn echt verbaasd dat we 13e staan met zo'n matige selectie... Heel slecht jaar dit seizoen.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Heracles is zo'n grijze clubquote:Op woensdag 27 december 2017 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, Heracles is ook ernstig hoor. Die hebben mazzel dat ze veel individuele kwaliteit hebben.
 maar als je dat zegt wordt hafcfan helemaal leip
 maar als je dat zegt wordt hafcfan helemaal leip

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |