Die is dan wel weer leukquote:Op woensdag 27 december 2017 09:50 schreef Cee het volgende:
Wie komt er met dat plaatje van Lorde en een liniaal?

Wat ik wel sterk van Gijs vind, is dat ie zijn eigen familie niet zo betrekt in de uitzendingen...quote:Op woensdag 27 december 2017 09:50 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Beetje een nietszeggende presentator. Ik luister normaal niet zo naar Radio 2, maar met deze figuur en Gijs Staverman is de ochtend wel heel zwak bezet. Staverman babbelt als de beste, maar heeft in zijn hele loopbaan nog nooit iets interessants gezegd.

had dit jaar nog een aardige hitquote:Op woensdag 27 december 2017 09:51 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, deze bestaat ook nog.
Die is uit het niets verdwenen na dit nummer. Geen slecht nummer overigens.

De beste plot twist ooitquote:

Is Bagagedragel al geweest?quote:Op woensdag 27 december 2017 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vannacht Kom Terug dus ik neem aan dat je aanwezig bent hier.

typisch nietsendalletje... behang aan de muur, cola zonder prik.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:51 schreef MTheBassman het volgende:
Die is uit het niets verdwenen na dit nummer. Geen slecht nummer overigens.

quote:

Tuurlijk!quote:Op woensdag 27 december 2017 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vannacht Kom Terug dus ik neem aan dat je aanwezig bent hier.

Ze heeft 1 zo'n ander nummer wat ik wel heel tof vind.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
typisch nietsendalletje... behang aan de muur, cola zonder prik.

Staverman had voetbalcommentator kunnen worden. Dat zijn ook van die spraakwatervallen die geen enkele indruk achterlaten.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat ik wel sterk van Gijs vind, is dat ie zijn eigen familie niet zo betrekt in de uitzendingen...

Rond 17:30 straks, dan draait de motor en huilt de baby.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Bagagedragel al geweest?

ik ken het vastquote:Op woensdag 27 december 2017 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft 1 zo'n ander nummer wat ik wel heel tof vind.

Mooi die is wel puntjesgaaf.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rond 17:30 straks, dan draait de motor en huilt de baby.

Onjuist.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:51 schreef MTheBassman het volgende:
Die is uit het niets verdwenen na dit nummer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |