En ze staan er veel te weinig in. Sowieso mis ik nummers als Burn, Stormbringer en Fireballquote:Op woensdag 27 december 2017 09:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik stel het begin van de cursus nog heel even uit om te zeggen dat Deep Purple de shit is!!!
af en toe hebben ze nog wel een goede album track, maar de singels zijn niet meer zo sterk als vroeger. Beautiful Day is wel een prettige uitzondering.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze maken ook niet alleen maar shit. Maar het is gewoon een matig bandje. Ze hebben wel een hele goede marketing.
Opzich kan ik Same Love en Downtown wel waarderen, voor de rest zijn ze idd aardig overschat, zoals de meeste acts in het genre die commercieel succes genieten.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:04 schreef Bugno het volgende:
Overschat duo ook, die Macklemore & Ryan Lewis.
Highway Star.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En ze staan er veel te weinig in. Sowieso mis ik nummers als Burn, Stormbringer en Fireball
Die ook uiteraard.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Highway Star.
Probeer ik al jaren in de lijst te vrijekeuzestemmen.
Eens.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
af en toe hebben ze nog wel een goede album track, maar de singels zijn niet meer zo sterk als vroeger. Beautiful Day is wel een prettige uitzondering.
Dag drie.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die ook uiteraard.
Hoe kon ik die nou weer vergeten?
Vertigo vind ik de beste single van ze sinds de klassiekers zeg maar. Hold Me, Thrill Me, Kiss Me mag er ook wezen.quote:
Ik ga mn eieren zo ook maar in de pan gooien, maar ze moeten ff op kamertemperatuur komen.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:09 schreef Bugno het volgende:
Ik ga zo ontbijten met volle kwark en muesli overigens.
Oja, even wakker wordenquote:Op woensdag 27 december 2017 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom maar door met het uurlijstje, D.
ja die zijn ook wel oke. Maar het is geen Bad, New Yearsday, The Fly, All i want is you, enz.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Vertigo vind ik de beste single van ze sinds de klassiekers zeg maar. Hold Me, Thrill Me, Kiss Me mag er ook wezen.
Stuck in a moment vind ik hun beste.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Vertigo vind ik de beste single van ze sinds de klassiekers zeg maar. Hold Me, Thrill Me, Kiss Me mag er ook wezen.
Hold Me... is een stiekeme favoriet van mij, ook al vind ik U2 verder echt helemaal niks.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |