u is ongewoon laat. Toch oud aan het worden?quote:Op woensdag 27 december 2017 08:48 schreef peaceman het volgende:
Morge
R.E.M. net mee kunnen pakken...
Hoef je in ieder geval de deur niet meer uitquote:Op woensdag 27 december 2017 08:49 schreef peaceman het volgende:
Wel minder nieuws is dat ik definitief snipverkouden ben en last van mijn keel heb.
zie hierboven... anders kan ik het ook niet verklarenquote:Op woensdag 27 december 2017 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
u is ongewoon laat. Toch oud aan het worden?
Haal de Levertraan maar uit de kast.quote:Op woensdag 27 december 2017 08:49 schreef peaceman het volgende:
Wel minder nieuws is dat ik definitief snipverkouden ben en last van mijn keel heb.
quote:Op woensdag 27 december 2017 08:48 schreef peaceman het volgende:
Morge
R.E.M. net mee kunnen pakken...
Morge, en bedankt voor deze essentiele informatiequote:
Zou om 9,.42u weer proberen terug te zijn. Mis je één lekker plaatjequote:Op woensdag 27 december 2017 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
zo effe omkleden en naar de winkel denk ik
hopelijk mis ik niet teveel genot
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd?quote:Op woensdag 27 december 2017 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit nummer had ik al een halve dag in mijn hoofd
Ik werd al wakker door Borsato gedoe.quote:Op woensdag 27 december 2017 08:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zou om 9,.42u weer proberen terug te zijn. Mis je één lekker plaatje
doe wel oortjes in #antisociaalquote:Op woensdag 27 december 2017 08:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zou om 9,.42u weer proberen terug te zijn. Mis je één lekker plaatje
Ik bedoelde die erna vanzelfsprekendquote:Op woensdag 27 december 2017 08:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik werd al wakker door Borsato gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |