Ik zou een nier afstaan voor Love Is All in de top2000.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
De Langste Man hoort er ook in, he R_R?
Portugal The Man trekt me sowieso niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Seasons in de top 2000 zou wel lachen zijn.
Ik snap niet dat Portugal. The Man er wel in staat met een redelijk waardeloos nummertje. Die band heeft beter werk.
Maria is wel suikerzoet hoor, zo.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:39 schreef alopio het volgende:
Smooth...heerlijk. Net als Maria maria
Nog niet, maar ze hebben veel meer airplay en media-aandacht gekregen in Nederland de laatste jaren.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Future Islands staat er ook niet in toch?
Ik twee.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou een nier afstaan voor Love Is All in de top2000.
Mooi!quote:Op woensdag 27 december 2017 01:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan nog een poging tot een National top 10:
1. Fake Empire
2. Bloodbuzz Ohio
3. Mr November
4. Vanderlyle Crybaby Geeks
5. Racing like a pro
6. England
7. The system only dreams in total darkness
8. Converstaion 16
9. Affraid of everyone
10. About today
8.
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:38 schreef Bugno het volgende:
Heerlijke figuranten in deze clip. Het broeierige weer stoomde door je scherm.
Kom maar opquote:Op woensdag 27 december 2017 01:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat weet je niet, of je dat wel wil
Lekker man, laat gaan johquote:
Ik ook. Verreweg zijn allermooiste. En uitermate geschikt voor het Radio 2-publiek, jaagt zeker geen luisteraars wegquote:Op woensdag 27 december 2017 01:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou een nier afstaan voor Love Is All in de top2000.
Bij Studio Brussel (quote:Op woensdag 27 december 2017 01:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog niet, maar ze hebben veel meer airplay en media-aandacht gekregen in Nederland de laatste jaren.
Toch jammer dat 3FM en Radio 2 het niet hebben aangedurfd om The System Only Dreams in Darkness of Day I Die gewoon een tijdje prime time te draaien. Had gegarandeerd aangeslagen dan. Die songs zijn perfect gemaakt voor de radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |