Deze dus.quote:

Meer tijd per uur? Een uur is in de nacht nog altijd 60 minuten.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik begrijp het ergens wel, maar het is wel lame dat er 's nachts gewoon veel meer nummers gedraaid worden dan overdag, omdat er simpelweg meer tijd per uur is.

Oh ik heb haar al wel regelmatig gezien laatste tijdquote:Op woensdag 27 december 2017 02:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Onze eerste date moet nog komen dus het kan ook zo misgaan maar ik hou ervan om van het positieve uit te gaanJij ook succes met jouw situatie overigens!

Jaaaquote:

Ja toch maar wel. Na 4 uur kap ik er wel mee. Dan is het wel weer even genoeg geweest.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja gaan we ervoor?
Ik voel me nog verrassend wakker na intensieve Kerstdagen vol vreterij.

Ik mis Marissaquote:Op woensdag 27 december 2017 02:12 schreef Koen66 het volgende:
weer geen Oscarmopperkont aanwezig, die zat vorig jaar te Twitteren naar Marisa 's nachts

Eefje en Roos in de top2000 zou mooi zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jaaa
Ook al jaren vast in m'n keuzeblokje, maar komen er maar niet in.
Denk je dat Eefje het ooit gaat redden? Dacht dat ze niet minder mainstream was dan Spinvis.

ja, mooi was dat!quote:Op woensdag 27 december 2017 02:12 schreef Koen66 het volgende:
weer geen Oscarmopperkont aanwezig, die zat vorig jaar te Twitteren naar Marisa 's nachts

Ergens wil ik Heathens ook nog meepakken maar dan ben ik echt doodquote:Op woensdag 27 december 2017 02:13 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ja toch maar wel. Na 4 uur kap ik er wel mee. Dan is het wel weer even genoeg geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |