Is ook de bedoeling uiteindelijkquote:Op woensdag 27 december 2017 02:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben meer van het Face to Face ontmoeten
[..]
Dat heb je goed

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Tja, zonder al z'n problemen had ie niet zoveel goede muziek gemaakt. Dat mes snijdt altijd aan twee kanten.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die heeft ook een paar mooie nrs gemaakt, jammer dat die zo vroegtijdig dood moest

quote:Op woensdag 27 december 2017 02:07 schreef hhh38 het volgende:
's Nachts luisteren is zo fijn. Geen reclames

Ik begrijp het ergens wel, maar het is wel lame dat er 's nachts gewoon veel meer nummers gedraaid worden dan overdag, omdat er simpelweg meer tijd per uur is.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:07 schreef hhh38 het volgende:
's Nachts luisteren is zo fijn. Geen reclames

Oh en New Slang van The Shinsquote:Op woensdag 27 december 2017 02:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nick Drake vooral. Staat ondertussen wel in de keuzelijst (met twee nummers...), maar komt nog niet in de lijst. Ik snap daar bijzonder weinig van.

Joah, mijn liefde voor complete vrijheid heeft wel echt daaraan bijgedragen hoor, maar na 22 jaar lijkt iets anders me ook wel een keertje leukquote:Op woensdag 27 december 2017 02:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gewoon van genieten
En daarmee bedoel ik niet 'met random sletjes naar bed gaan', maar eerder 'doen waar je zelf zin in hebt tot je de ware ontmoet'.
 Ik heb iemand waar ik misschien een mooi begin mee kan maken op het moment dus wie weet
 Ik heb iemand waar ik misschien een mooi begin mee kan maken op het moment dus wie weet   

Ja gaan we ervoor?quote:Op woensdag 27 december 2017 02:07 schreef ShinyStar het volgende:
Saai uurtje dit hoor. Gelukkig is 3 tot 4 een stuk beter.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat nummer is zelfs nog ooit gebruikt in een filmpje van de overheid.quote:

Ah coolquote:Op woensdag 27 december 2017 02:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Joah, mijn liefde voor complete vrijheid heeft wel echt daaraan bijgedragen hoor, maar na 22 jaar lijkt iets anders me ook wel een keertje leukIk heb iemand waar ik misschien een mooi begin mee kan maken op het moment dus wie weet

Er komt er één van mijn stemlijst dus ik blijf zeker wakerquote:Op woensdag 27 december 2017 02:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja gaan we ervoor?
Ik voel me nog verrassend wakker na intensieve Kerstdagen vol vreterij.

Wat voor filmpje?quote:Op woensdag 27 december 2017 02:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat nummer is zelfs nog ooit gebruikt in een filmpje van de overheid.
Daarom waarschijnlijk dat ie niet in de top2000 staat.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Volgens mij een filmpje voor een verkiezing van een aantal jaar geleden, om ons te motiveren toch maar een broek aan te trekken op de stemdag en eventjes een frisse neus te halen.quote:

New Slang is ook zo'n geweldig nummer die ik in de Top 2000 mis idd. Heb The Shins nog gezien op Lowlands. Heerlijk bandje.quote:

Onze eerste date moet nog komen dus het kan ook zo misgaan maar ik hou ervan om van het positieve uit te gaanquote:Op woensdag 27 december 2017 02:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah cool
Ja die fase dat je iemand ontmoet die wel leuk is maar dat je nog niet helemaal weet waar het heen gaat is wel interessant, maar ook lastig soms. Zit er nu ook middenin.
 Jij ook succes met jouw situatie overigens!
 Jij ook succes met jouw situatie overigens!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |