ok.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel geinig om daar rond te kloten![]()
En er zitten soms wel lekkere FOK!sters tussen
Dat die er niet in staat is werkelijk schandalig. Sowieso in mijn top 3 van Muse nummers met Citizen Erased erbij.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:56 schreef alopio het volgende:
[..]
New Born moet er sowieso is, stond ook op mijn lijst
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:57 schreef Bugno het volgende:
[..]
ok.
Ik ben er nu echt afTot morgenochtend
Gewoon alle 10. Hebben we ook meteen The National erbij.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:57 schreef richolio het volgende:
[..]
De eckte eckte uit de Top 10 die erin moet is Exit Music (For a Film)
altijd leuk om op een meet types tegen te komen die je daar ook zietquote:Op woensdag 27 december 2017 01:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel geinig om daar rond te kloten![]()
En er zitten soms wel lekkere FOK!sters tussen
Ja die is ook geweldig hoor. Ik verwacht new born er wel in trouwens binnen 2 jaarquote:Op woensdag 27 december 2017 01:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat die er niet in staat is werkelijk schandalig. Sowieso in mijn top 3 van Muse nummers met Citizen Erased erbij.
Die twee staan allebei in mijn top 5 aller tijden. Van alle nummers ooit dus, niet alleen van Muse.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat die er niet in staat is werkelijk schandalig. Sowieso in mijn top 3 van Muse nummers met Citizen Erased erbij.
Tja ik ben al bezetquote:Op woensdag 27 december 2017 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
altijd leuk om op een meet types tegen te komen die je daar ook ziet
Dat wel ja. En An Ocean Between The Waves en Instant Street, allemaal goedquote:Op woensdag 27 december 2017 01:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gewoon alle 10. Hebben we ook meteen The National erbij.
The Funeral is ook gewoon echt een best populair nummer. Komt ook in veel films en series voor. Maar Band of Horses heeft ook een beetje wat The National heeft geloof ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Eens. Dat zou ik zo terecht vinden, zo'n mooi nummerMaar ook zo'n nummer waarvan die wel in de lijst past zeg maar
Zou wel de Snob 2000 minder mooi maken, al vinden de eckte snobs die top 10 uberhaupt niet zo mooi volgens mij
Phil Collinsgodquote:Op woensdag 27 december 2017 01:58 schreef sig000 het volgende:
Waarom slaat deze drummer zo overdreven hard op zijn trommeltjes?
Heerlijk tochquote:Op woensdag 27 december 2017 01:58 schreef sig000 het volgende:
Waarom slaat deze drummer zo overdreven hard op zijn trommeltjes?
ik ook, maar toch regelmatig op Fok meets rondgehangenquote:
Ik kende hem al wel voor HIMYM, maar sinds dat emotionele epische moment in HIMYM is The Funeral wel extra bijzonder geworden voor mij ja.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:58 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
The Funeral is ook gewoon echt een best populair nummer. Komt ook in veel films en series voor. Maar Band of Horses heeft ook een beetje wat The National heeft geloof ik.
En ja. De eckte snobs vinden de Snob 2000 topnummers niet snob genoeg waarschijnlijk. Die fappen op de laatste 100 nummers.
Oh ik ben daar te autistisch voorquote:Op woensdag 27 december 2017 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, maar toch regelmatig op Fok meets rondgehangen
Hard meppen is het.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar drummen als de beste
Jaquote:Op woensdag 27 december 2017 02:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is ook zo'n indieklassieker die in de top2000 hoort. Heeft notabene nog in een reclame van de NS gezeten, maar ook dat mocht niet baten.
Bij dit soort muziek maak ik een uitzonderingquote:
Latersquote:Op woensdag 27 december 2017 02:01 schreef alopio het volgende:
Mensen ik ga maar eens afhaken voor vanavond
Ah deze. Opzich wel een lekker nummertje. Zou ik zelf niet zo snel opzetten, maar zeker niet verkeerd.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is ook zo'n indieklassieker die in de top2000 hoort. Heeft notabene nog in een reclame van de NS gezeten, maar ook dat mocht niet baten.
En Elliott Smith moet ook in de top2000, nu ik toch bezig ben.quote:
Misschien wel handig voor mij, ik ben echt single AFquote:Op woensdag 27 december 2017 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, maar toch regelmatig op Fok meets rondgehangen
Goed slaapnummer wel nu.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:01 schreef alopio het volgende:
Mensen ik ga maar eens afhaken voor vanavond
This Modern Love wordt ook zo goed gebruikt in die seriequote:Op woensdag 27 december 2017 01:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kende hem al wel voor HIMYM, maar sinds dat emotionele epische moment in HIMYM is The Funeral wel extra bijzonder geworden voor mij ja.
Bij Billy Joel werkte het uitstekend, die NS-reclames.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:02 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ah deze. Van de NS reclames ook toch? Opzich wel een lekker nummertje. Zou ik zelf niet zo snel opzetten, maar zeker niet verkeerd.
ach op hoop meets komen vrijgezellen, bezette types en zelfs complete setjesquote:Op woensdag 27 december 2017 02:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien wel handig voor mij, ik ben echt single AF
Tinder een optie?quote:Op woensdag 27 december 2017 02:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Single as fuck of single af, als in niet langer single? Denk het eerste.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eens. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Elliott Smith moet ook in de top2000, nu ik toch bezig ben.
Dan horen alle potentiële singer-songwriters hoe het moet.
Nick Drake vooral. Staat ondertussen wel in de keuzelijst (met twee nummers...quote:Op woensdag 27 december 2017 02:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Damien Jurado, Ryan Adams, Nick Drake etc etc
Ik ben meer van het Face to Face ontmoetenquote:
Dat heb je goedquote:Op woensdag 27 december 2017 02:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Single as fuck of single af, als in niet langer single? Denk het eerste.
Die heeft ook een paar mooie nrs gemaakt, jammer dat die zo vroegtijdig dood moestquote:Op woensdag 27 december 2017 02:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Elliott Smith moet ook in de top2000, nu ik toch bezig ben.
Dan horen alle potentiële singer-songwriters hoe het moet.
Weet je wat pas liftmuziek is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Gewoon van genietenquote:
Is ook de bedoeling uiteindelijkquote:Op woensdag 27 december 2017 02:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben meer van het Face to Face ontmoeten
[..]
Dat heb je goed
Tja, zonder al z'n problemen had ie niet zoveel goede muziek gemaakt. Dat mes snijdt altijd aan twee kanten.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die heeft ook een paar mooie nrs gemaakt, jammer dat die zo vroegtijdig dood moest
quote:Op woensdag 27 december 2017 02:07 schreef hhh38 het volgende:
's Nachts luisteren is zo fijn. Geen reclames
Ik begrijp het ergens wel, maar het is wel lame dat er 's nachts gewoon veel meer nummers gedraaid worden dan overdag, omdat er simpelweg meer tijd per uur is.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:07 schreef hhh38 het volgende:
's Nachts luisteren is zo fijn. Geen reclames
Oh en New Slang van The Shinsquote:Op woensdag 27 december 2017 02:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nick Drake vooral. Staat ondertussen wel in de keuzelijst (met twee nummers...), maar komt nog niet in de lijst. Ik snap daar bijzonder weinig van.
Joah, mijn liefde voor complete vrijheid heeft wel echt daaraan bijgedragen hoor, maar na 22 jaar lijkt iets anders me ook wel een keertje leukquote:Op woensdag 27 december 2017 02:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gewoon van genieten
En daarmee bedoel ik niet 'met random sletjes naar bed gaan', maar eerder 'doen waar je zelf zin in hebt tot je de ware ontmoet'.
Ja gaan we ervoor?quote:Op woensdag 27 december 2017 02:07 schreef ShinyStar het volgende:
Saai uurtje dit hoor. Gelukkig is 3 tot 4 een stuk beter.
Dat nummer is zelfs nog ooit gebruikt in een filmpje van de overheid.quote:
Ah coolquote:Op woensdag 27 december 2017 02:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Joah, mijn liefde voor complete vrijheid heeft wel echt daaraan bijgedragen hoor, maar na 22 jaar lijkt iets anders me ook wel een keertje leukIk heb iemand waar ik misschien een mooi begin mee kan maken op het moment dus wie weet
Er komt er één van mijn stemlijst dus ik blijf zeker wakerquote:Op woensdag 27 december 2017 02:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja gaan we ervoor?
Ik voel me nog verrassend wakker na intensieve Kerstdagen vol vreterij.
Wat voor filmpje?quote:Op woensdag 27 december 2017 02:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat nummer is zelfs nog ooit gebruikt in een filmpje van de overheid.
Daarom waarschijnlijk dat ie niet in de top2000 staat.
Volgens mij een filmpje voor een verkiezing van een aantal jaar geleden, om ons te motiveren toch maar een broek aan te trekken op de stemdag en eventjes een frisse neus te halen.quote:
New Slang is ook zo'n geweldig nummer die ik in de Top 2000 mis idd. Heb The Shins nog gezien op Lowlands. Heerlijk bandje.quote:
Onze eerste date moet nog komen dus het kan ook zo misgaan maar ik hou ervan om van het positieve uit te gaanquote:Op woensdag 27 december 2017 02:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah cool
Ja die fase dat je iemand ontmoet die wel leuk is maar dat je nog niet helemaal weet waar het heen gaat is wel interessant, maar ook lastig soms. Zit er nu ook middenin.
Deze dus.quote:
Meer tijd per uur? Een uur is in de nacht nog altijd 60 minuten.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik begrijp het ergens wel, maar het is wel lame dat er 's nachts gewoon veel meer nummers gedraaid worden dan overdag, omdat er simpelweg meer tijd per uur is.
Oh ik heb haar al wel regelmatig gezien laatste tijdquote:Op woensdag 27 december 2017 02:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Onze eerste date moet nog komen dus het kan ook zo misgaan maar ik hou ervan om van het positieve uit te gaanJij ook succes met jouw situatie overigens!
Jaaaquote:
Ja toch maar wel. Na 4 uur kap ik er wel mee. Dan is het wel weer even genoeg geweest.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja gaan we ervoor?
Ik voel me nog verrassend wakker na intensieve Kerstdagen vol vreterij.
Ik mis Marissaquote:Op woensdag 27 december 2017 02:12 schreef Koen66 het volgende:
weer geen Oscarmopperkont aanwezig, die zat vorig jaar te Twitteren naar Marisa 's nachts
Eefje en Roos in de top2000 zou mooi zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jaaa
Ook al jaren vast in m'n keuzeblokje, maar komen er maar niet in.
Denk je dat Eefje het ooit gaat redden? Dacht dat ze niet minder mainstream was dan Spinvis.
ja, mooi was dat!quote:Op woensdag 27 december 2017 02:12 schreef Koen66 het volgende:
weer geen Oscarmopperkont aanwezig, die zat vorig jaar te Twitteren naar Marisa 's nachts
Ergens wil ik Heathens ook nog meepakken maar dan ben ik echt doodquote:Op woensdag 27 december 2017 02:13 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ja toch maar wel. Na 4 uur kap ik er wel mee. Dan is het wel weer even genoeg geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |