Bij dit soort muziek maak ik een uitzonderingquote:

Latersquote:Op woensdag 27 december 2017 02:01 schreef alopio het volgende:
Mensen ik ga maar eens afhaken voor vanavond

Ah deze. Opzich wel een lekker nummertje. Zou ik zelf niet zo snel opzetten, maar zeker niet verkeerd.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is ook zo'n indieklassieker die in de top2000 hoort. Heeft notabene nog in een reclame van de NS gezeten, maar ook dat mocht niet baten.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

En Elliott Smith moet ook in de top2000, nu ik toch bezig ben.quote:

Misschien wel handig voor mij, ik ben echt single AFquote:Op woensdag 27 december 2017 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, maar toch regelmatig op Fok meets rondgehangen

Goed slaapnummer wel nu.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:01 schreef alopio het volgende:
Mensen ik ga maar eens afhaken voor vanavond

This Modern Love wordt ook zo goed gebruikt in die seriequote:Op woensdag 27 december 2017 01:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kende hem al wel voor HIMYM, maar sinds dat emotionele epische moment in HIMYM is The Funeral wel extra bijzonder geworden voor mij ja.

Bij Billy Joel werkte het uitstekend, die NS-reclames.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:02 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ah deze. Van de NS reclames ook toch? Opzich wel een lekker nummertje. Zou ik zelf niet zo snel opzetten, maar zeker niet verkeerd.

ach op hoop meets komen vrijgezellen, bezette types en zelfs complete setjesquote:Op woensdag 27 december 2017 02:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien wel handig voor mij, ik ben echt single AF

Tinder een optie?quote:Op woensdag 27 december 2017 02:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]

Single as fuck of single af, als in niet langer single? Denk het eerste.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]

Eens. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 02:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Elliott Smith moet ook in de top2000, nu ik toch bezig ben.
Dan horen alle potentiële singer-songwriters hoe het moet.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Nick Drake vooral. Staat ondertussen wel in de keuzelijst (met twee nummers...quote:Op woensdag 27 december 2017 02:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Damien Jurado, Ryan Adams, Nick Drake etc etc
 ), maar komt nog niet in de lijst. Ik snap daar bijzonder weinig van.
 ), maar komt nog niet in de lijst. Ik snap daar bijzonder weinig van.

Ik ben meer van het Face to Face ontmoetenquote:

Dat heb je goedquote:Op woensdag 27 december 2017 02:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Single as fuck of single af, als in niet langer single? Denk het eerste.

Die heeft ook een paar mooie nrs gemaakt, jammer dat die zo vroegtijdig dood moestquote:Op woensdag 27 december 2017 02:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Elliott Smith moet ook in de top2000, nu ik toch bezig ben.
Dan horen alle potentiële singer-songwriters hoe het moet.

Weet je wat pas liftmuziek is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |