dat is ivm Koen ook wel wat herkenbaarderquote:Op woensdag 27 december 2017 01:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Troost je. Op mijn paspoort staat ook geen scorpion
Bløf heeft ooit een nummer gekaapt van ze inderdaad.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:03 schreef Berkery het volgende:
Deze band had ooit een hit met Blof, toch?
quote:Op woensdag 27 december 2017 01:03 schreef Berkery het volgende:
Jaquote:Op woensdag 27 december 2017 01:03 schreef Berkery het volgende:
Onderschat. Album van dit nummer is prachtig.quote:
LIMOUSINESquote:Op woensdag 27 december 2017 01:03 schreef Berkery het volgende:
Ik wou hem wel openen, maar heb al vernomen dat een topickaap niet bepaald gewaardeerd wordt. Dan maar geen verrijking voor deze reeks door mijn geniale TT's.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zag pas na 5 seconden dat ik de lapo had. Het gaat ook zo snel.
Dat was wel een mooie bestemming geweest jaquote:Op woensdag 27 december 2017 01:04 schreef Ferdo het volgende:
Dit had boven het volgende nummer moeten staan. Ga je dit nog veel meer waarderen.
Kan me geen liedje herinneren wat Blof heet.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:03 schreef Berkery het volgende:
Wheels. "Germany is the only country which likes this fucking song" of zoiets zegt Grohl wel eens als ie em live speelt.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:03 schreef Isorden het volgende:
Ik zie nu pas dat we dit uur ook Foo Fighters genot hebben (lang niet hun beste nummer maar toch best fijn)
Ik vind Mr Jones prima en Perfect Blue Buildings ook nog wel maar verder weinig aanquote:Op woensdag 27 december 2017 01:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
Onderschat. Album van dit nummer is prachtig.
Ik probeer Bløf niet te herinnerenquote:Op woensdag 27 december 2017 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me geen liedje herinneren wat Blof heet.
Als het echt meer dan een minuut duurt is het wel oké denk ik. Maar volgens mij was dit nog binnen de halve minuut.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:04 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ik wou hem wel openen, maar heb al vernomen dat een topickaap niet bepaald gewaardeerd wordt. Dan maar geen verrijking voor deze reeks door mijn geniale TT's.
Holliday in Spain jaquote:Op woensdag 27 december 2017 01:03 schreef Berkery het volgende:
Mr. Jones zorgt al voor een 4-sterren album. Dat is zo'n geniaal nummer.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Mr Jones prima en Perfect Blue Buildings ook nog wel maar verder weinig aan
Zo komt het toch wel heel dichtbijquote:Op woensdag 27 december 2017 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb 'm regelmatig gezien bij Nieuwsuur
Omahaquote:Op woensdag 27 december 2017 01:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind Mr Jones prima en Perfect Blue Buildings ook nog wel maar verder weinig aan
madquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |