Never Gonna Give You Up denk ik? Ook fijn hoor.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind deze wel veel fijner dan z'n andere notering

is ook slecht voor je rug..quote:Op woensdag 27 december 2017 00:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Die Barry White is ook wel heel prettig hoor.Ik zet hem zelf eigenlijk nooit op, maar zo in de Top 2000, heel fijn.

The First, The Lastquote:Op woensdag 27 december 2017 00:45 schreef Bugno het volgende:
[..]
Never Gonna Give You Up denk ik? Ook fijn hoor.

You DarkSonicyou ...quote:Op woensdag 27 december 2017 00:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er waren 3 donkere artiesten dit uur trouwens. Daar heb ik nooit echt op gelet tot dit moment.

Nee die staat er alleen in in de coverversie van Rick Astleyquote:Op woensdag 27 december 2017 00:45 schreef Bugno het volgende:
[..]
Never Gonna Give You Up denk ik? Ook fijn hoor.

NGGYU dus niet? Zo dan... Nederlandquote:

Herkenbaar probleem.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER
Alleen vandaag minder actief meegepost/geluisterd dan ik zou willen

Nee dit is de stem van Tim Hardinquote:Op woensdag 27 december 2017 00:47 schreef Bugno het volgende:
Deze DJ praat alsof ze een spreekbeurt geeft
Hardin
MIjn stem

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat was dan ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 27 december 2017 00:47 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Vind je? Val er niet echt van in slaap.

Inderdaad, benieuwd hoe lang ik het volhoud.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:47 schreef Zorro het volgende:
Hang on to a dream? Ik probeer nou juist wakker te blijven.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Heart tearingquote:Op woensdag 27 december 2017 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
How Can We Hang On To A Dream

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |