Zonde, het hele repertoire van Portishead hoort in een Top 2000quote:Op woensdag 27 december 2017 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Roads staat overigens nog steeds niet in de lijst.
Blijkbaar.quote:
Ja, sommige mensen in dit topic worden nu extreem mad.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
iemand weer alle liedjes van Kensington gebundeld?
wromnie?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
vink helemaal geen liedje voor jou eigenlijk..
Hoe hoog stond The Rip wel niet in de FOK! Singles Top 100? Top 10 dacht ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, het hele repertoire van Portishead hoort in een Top 2000
Nou ja het hele repertoire, iig meer nummersquote:Op woensdag 27 december 2017 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat ook hoog in mijn top 100quote:Op woensdag 27 december 2017 00:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoe hoog stond The Rip wel niet in de FOK! Singles Top 100? Top 10 dacht ik.
Op z'n minst The Rip en Roads erbij, maar we moeten het nog steeds doen met alleen Glory Box.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog even inkomenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
nog een beetje roestig of niet?
istwelquote:
Roads is wel genot hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op z'n minst The Rip en Roads erbij, maar we moeten het nog steeds doen met alleen Glory Box.
sour times zou een logische tweede zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op z'n minst The Rip en Roads erbij, maar we moeten het nog steeds doen met alleen Glory Box.
Heel Dummy, helft van Portishead en een derde van Third denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja het hele repertoire, iig meer nummers
Oke Chase The Tear en een aantal nummers van de s.t. niet maar de rest zou mijn hoogste 2000 wel halen denk ik, zoveel liedjes hebben ze natuurlijk ook weer niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja het hele repertoire, iig meer nummers
Die heb ik helemaal gemist hoewel ik wel een lijstje inleverde. Waar kan ik die terugvinden?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoe hoog stond The Rip wel niet in de FOK! Singles Top 100? Top 10 dacht ik.
Roads toch? The Rip is wel mooier dan Sour Times.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
sour times zou een logische tweede zijn.
It's A Firequote:Op woensdag 27 december 2017 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sour Times leunt wel maximaal op een sample. (wel prachtig hoor)quote:Op woensdag 27 december 2017 00:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
sour times zou een logische tweede zijn.
En dat is al erg genoeg.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |