zolang hij niet gaat zingen, is het prima inderdaadquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:55 schreef DeLuna het volgende:
Syb is anders een prima vent om mee samen te werken
Ik kende best een paar Friezen met een goede muzieksmaak maar die vonden De Kast vaak ook wel leukquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit vind ik te makkelijk.
En LULquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:55 schreef cafca het volgende:
Die Friezen hè....ze hadden the Serenes, It dokummer lokaeltsje....gaan ze met z'n allen op dit stemmen....
Als je 16 bent nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:55 schreef ato het volgende:
Volgens mij is die Syb, voorzanger niet zo symphatiek.
Geen idee, maar het was beter geweest als hij dit niet zou zingen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:55 schreef ato het volgende:
Volgens mij is die Syb, voorzanger niet zo symphatiek.
Strakjes weer een kans, het is niet alsof ik haar heb losgelaten ofzoquote:
Daniel Lohues genotquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:55 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik vind Daniel Lohues toch wel een serieuze muzikant hoor, maar goed ik ben een Limbo
En de Cranberriesquote:
tegenwoordig The Homesick.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:55 schreef cafca het volgende:
Die Friezen hè....ze hadden the Serenes, It dokummer lokaeltsje....gaan ze met z'n allen op dit stemmen....
Truequote:Op dinsdag 26 december 2017 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, in het volgend uur komt The Script langs. Dan kan je alsnog Dua Lipa opzetten.
Die hebben we al gehad, waarom nog een keer?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ach, in het volgend uur komt The Script langs. Dan kan je alsnog Dua Lipa opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |