Matige troll dit.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]ciao en succes met wat je de komende dagen doen moet
zie ik je wel met OWS?
helaas wisten anderen dat wel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:51 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik wist niet dat de Kast nog meer nummers had gemaakt
nee, anders had het niet zo hoog gestaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied vind ik prachtig. Ik ben vast de enige.
Jammer he? Ze hadden beter een andere hobby kunnen nemen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:51 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik wist niet dat de Kast nog meer nummers had gemaakt
Roodbeen is de meest relaxte DJ hoor, doet dat niet. Staverman zou zijn alarm erin gooienquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat ie al werd afgekapt. Gelukkig nog niet
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
Mja als je alleen gaat voor de malls, de skyscrapers en de decadentie.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Trek plastic consumentisme heel slecht, vandaar
Heb je ook nog een leuke anekdote over Syb en een garage?quote:
Ja beter kasten in elkaar zetten, daar heb je nog wat aan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jammer he? Ze hadden beter een andere hobby kunnen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |