Truste en succesquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Lieve vriendjes en vriendinnetjes van FOK!
Ik kruip onder de wol. Morgen moet ik vroeg op - met mijn cursus- en ook nog fris, monter, uitgeslapen en alert zijn.
Veel luistergenot en uitbuiksucces gewenst!!

ow Sylvanaquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Jullie hebben die naam al heel vaak genoemd
Zelfde als een niet-populaire zwarte vrouw

Matt Simons?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Succes met de cursus!quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kruip onder de wol. Morgen moet ik vroeg op - met mijn cursus- en ook nog fris, monter, uitgeslapen en alert zijn.

Kenny B. - Parijsquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef Berkery het volgende:
Hierna gaat iedereen posten wat #1 stond toen ze eindexamen deden, zijn we weer drie topics verder.
Bij mij The Bangles - Eternal Flame

Ahw dat is best een zielig liedje.quote:

Pass The Dutchie hier.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het dubbele, maar afijn.

Ook prima hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een prima liedje
Hier Alexis Jordan - Happiness

Heus nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het dubbele, maar afijn.

Gewoon meespelen op de stationspianoquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik loop keihard Break on through to the other side mee te schreeuwen over Utrecht Centraal

quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
 succes morgen
  succes morgen

Is dat de reden dat je je naam hier veranderd hebt? Vanwege mevrouw Simons?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Je wordt oud.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |