Was het George Clooney?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag een keer iemand die op Justin Timberlake.
tja zo waren wij zelf ook niet he?! Ik althans niet... EN ik nog ben steeds geen alcoholistquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel vinden ze er helemaal niets aan en drinken ze de komende jaren niet
Smakelijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja zo waren wij zelf ook niet he?! Ik althans niet... EN ik nog ben steeds geen alcoholist![]()
Nu ff
Doet Janet ook weer mee?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:51 schreef Cee het volgende:
Ben benieuwd naar zijn half time show bij de superbowl volgende maand.
Mss dit jaar wel 2 blote tepels.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:51 schreef Cee het volgende:
Binnenkort een nieuw album.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:51 schreef Cee het volgende:
Is nu in de 50, die tepels hoef ik echt niet meer te zienquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss dit jaar wel 2 blote tepels.
Zou zomaar de camera met moedermelk vol kunnen spuitenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat men anno 2018 minder op een nipslip van haar zitten te wachten.
Niets mis met Klok! Swinckels zou ik wel afraden, dat is niet heel anders dan Klok bier, alleen vijf keer zo duurquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben student dus ik drink veel Klok bier :p maar Swinckels ga ik ook wel zo opentrekken
Taylor Swiftquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Een jongere artieste die wel een beetje publiciteit kan gebruiken joh
Klinkt als iets waar je vreselijk van moet pissenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik trek bij het eten zo een Einstök Icelandic Wee Heavy open.
Nee die heeft dat niet nodig.quote:
Ja kijk wat je ervoor in de plaats krijgt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
Jaaaa Ruud is aan het inpakken
Reclame en nieuwsquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja kijk wat je ervoor in de plaats krijgt.
Swinckels is gewoon Bavariaquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis met Klok! Swinckels zou ik wel afraden, dat is niet heel anders dan Klok bier, alleen vijf keer zo duur![]()
Ik trek bij het eten zo een Einstök Icelandic Wee Heavy open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |