nu is het tot 18, echt belachelijk. Zo af en toe kan en mag best.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toen ik die leeftijd had mocht ik nog niet drinken van m'n ouders.![]()
Moest braaf wachten tot ik 16 was.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik achter hun rug om wel eens voorzichtig een pilsje heb genuttigd in die tijd.quote:
Dat en beter thuis dan dat ze zich elders volgieten met spul waarvan je niet weet wat het is..quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu is het tot 18, echt belachelijk. Zo af en toe kan en mag best.
Nou, voor je het weet zitten ze water te drinken. Nou vraag ik je!quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat en beter thuis dan dat ze zich elders volgieten met spul waarvan je niet weet wat het is..
ik bedoel maar... die betutteling tegenwoordig gaat wel heel ver. Dan heb ik liever dat ie hier een biertje of wat anders drinkt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik achter hun rug om wel eens voorzichtig een pilsje heb genuttigd in die tijd.
Dan heb je op veel hoge nummers gestemd, mijne kwam rond 1893 al, aan de andere kant zijn er maar twee nog langsgekomenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:41 schreef livelink het volgende:
De eerste plaat die ik hoor waar ik zelf op gestemd heb![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, voor je het weet zitten ze water te drinken. Nou vraag ik je!
Ik deed het vroeger met een Sneeuwwitje.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik bedoel maar... die betutteling tegenwoordig gaat wel heel ver. Dan heb ik liever dat ie hier een biertje of wat anders drinkt.
En Lennon een keer een shandy.. dat stelt helemaal niks voor.
smakelijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
Even de restjes van kerstdiner van gister opeten
Logisch en ze kunnen het beste leren drinken in een thuissituatie. Zo weten ze beter hun limiet en hebben ze al ervaring wanneer ze echt gaan stappenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu is het tot 18, echt belachelijk. Zo af en toe kan en mag best.
Nee hoor, een heleboel zijn er uberhaupt niet in de top2000 gekomen en ik heb gisteren niet veel gehoord en vandaag ook een veel uren niet. Dus ik heb denk ik veel gemist.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan heb je op veel hoge nummers gestemd, mijne kwam rond 1893 al, aan de andere kant zijn er maar twee nog langsgekomen
je kunt het ook weer overdrijven he?!quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarom thuis ook even een lijntje doen met je kinderen.
Oh, we gaan blijkbaar wat bestellen, ook goedquote:
die fox staat wel lekker hoog danquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:43 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij heb ik na het komend uur met The Sweet de meeste nummers van mijn reddingsactie wel gehad. Even checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |