quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
zijn er zoveel van jouw lijst ingekomen dan? Bofkont!
Twee lijstjesquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van mijn lijst staan er überhaupt maar 4 of 5 in, lekker man.
Je stemt veel te mainstream.
 Wel allemaal verschillende nummers op een paar na die er toch niet in komen.
 Wel allemaal verschillende nummers op een paar na die er toch niet in komen.

Top.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan wel drummen als dat nodig is.
En ja, dit nummer ken ik ook wel nu ik het hoor.

tja dat kan ik toch niet helemaal met je eens zijn. Zijn wel goede nummers die je noemt hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Banquet is een minder nummer op die eerste plaat. Pioneers, This Modern Love en Positive Tension en Luno

Ik zou ook je mixer gebruiken als ik jou was.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Top.
Een goede beat is belangrijk.

quote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat is maar goed ook.quote:

Ik heb er een stuk of 8 in de top 100, ongeveer 20 in de top 1000quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
Veertien nummers waar ik op heb gestemd komen tussen plaatsen 1400 en 1000, dan tot 500 maar 5
 maar ik stem bij voorbaat niet op kansloze titels, ik ben eerder iemand die de al bestaande nummers nóg hoger wil stuwen zodat de troep lager komt
 maar ik stem bij voorbaat niet op kansloze titels, ik ben eerder iemand die de al bestaande nummers nóg hoger wil stuwen zodat de troep lager komt   

Vandaar het Brilliant gedeelte.quote:

Uhuh en ik kan wat geluidjes opnemen op werk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou ook je mixer gebruiken als ik jou was.

Ik heb juist veel nummers (tevergeefs) proberen te redden...quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 8 in de top 100, ongeveer 20 in de top 1000maar ik stem bij voorbaat niet op kansloze titels, ik ben eerder iemand die de al bestaande nummers nóg hoger wil stuwen zodat de troep lager komt

Ja, dat heb ik ook wel, heb veel op nummers gestemd die over de jaren flink gezakt zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 8 in de top 100, ongeveer 20 in de top 1000maar ik stem bij voorbaat niet op kansloze titels, ik ben eerder iemand die de al bestaande nummers nóg hoger wil stuwen zodat de troep lager komt

Hungry stomachquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht bij het instarten dat ik hungry heart kreeg

Oh, die komt straks hèquote:

Mijne zijn bijna allemaal gestegen gelukkig, hoogste daarvan is Blackstarquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel, heb veel op nummers gestemd die over de jaren flink gezakt zijn.

Banquet is ook genieten hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Banquet is een minder nummer op die eerste plaat. Pioneers, This Modern Love en Positive Tension en Luno

Er staat geen enkel slecht nummer op Silent Alarm.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |