Ik snap het niet, voorgaande jaren liep de app helemaal niet zover achter.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daarom stream ik op de telefoon altijd via internet
Mijn vader draaide alleen maar schlager. Het was goed voor mijn muzikale opvoeding dat mijn ouders gescheiden zijn toen ik zes was.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn ouders draaiden geen Beatles.
Spijtig.quote:
#metooquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, het was BZN all the way.
De country versie van hen is beter. Oprecht.quote:
Nee, dan stijgt het water en overstroomt het hier bij m'n oudersquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kunnen we dat hele Volendam niet gewoon in het Markermeer flikkeren?
Simon en garfunkel?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De country versie van hen is beter. Oprecht.
Nee Nick en Simon hebben 2 nummers van hen ooit in het Engels opgenomen in Nashville.quote:
Zullen we heel Flevoland maar laten zinken als we toch bezig zijn?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kunnen we dat hele Volendam niet gewoon in het Markermeer flikkeren?
We redden ons ook wel zonder Purmerend.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dan stijgt het water en overstroomt het hier bij m'n ouders
Ik zie geen bezwaren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zullen we heel Flevoland maar laten zinken als we toch bezig zijn?
ik kom niet uit Purmerendquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We redden ons ook wel zonder Purmerend.
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:45 schreef essnhills het volgende:
Superchill, alles wordt op tafel gezet, iedereen in de weer. En ik zit lekker op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |