Oke, ben benieuwd!quote:
Dat was best leukquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je geld om naar een concert te gaan, komt U2 bij je opToch afgeladen vol steeds die Ziggo Dome.
Ik zoek nog een drummer, gitarist, bassist, toetsenist, en zanger.quote:
Staat de versie van Dylan er nog in?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tambourine Man stond jarenlang top 500 en terecht
Het hele oude werk vind ik nog wel te doenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was best leuk
Ik mocht gratis van Coen en Sander, maar dan nog
ik kan je niet helpen.... of typen moet gelden als toetsenist...quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zoek nog een drummer, gitarist, bassist, toetsenist, en zanger.
Tambourine man heb je al?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wmb wel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beter dan Unfinished Business?
Bassist hiero!quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben oud genoeg voor het oude werkquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het hele oude werk vind ik nog wel te doen
Heb dat album toen kapotgedraaid, maar latere albums nooit geluisterdquote:
Ik ben geweestquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je geld om naar een concert te gaan, komt U2 bij je opToch afgeladen vol steeds die Ziggo Dome.
latere albums zijn ook stukken minder. Beetje waar Bloc Party ook last van heeft.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb dat album toen kapotgedraaid, maar latere albums nooit geluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |