Die pizza margherita is ook wel aardig eigenlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook, samen met Ik leef niet meer voor jou vind ik dit best wel kwaliteit nummers van Marcotje
ohja die is heerlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook, samen met Ik leef niet meer voor jou vind ik dit best wel kwaliteit nummers van Marcotje
Goede herinneringen doen goede dingen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:42 schreef Eightyone het volgende:
*guilty pleasure-alert*
Helaas staat een hoop rommel die hij ook nog gemaakt heeft een stuk hoger dan dit.
Paradigm-shift jaquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dit was DE basis voor alle rap nummers
Krijg nog niet eens een klein beetje de neigingquote:
Ik zing hem woord voor woord meequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Krijg nog niet eens een klein beetje de neiging
Precies, ze hebben die tekst ooit tegenover Bohemian Rhapsody gezet. Case closed.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vooral ook als je ziet dat aan Who run the world echt 6 man heeft geschreven...
en dan met die tekst komen![]()
![]()
![]()
Stiekem heeft ie toch wel een paar leuke nummersquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pizza margherita is ook wel aardig eigenlijk
Het ging echt mis na de eeuwwisselingquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem heeft ie toch wel een paar leuke nummers
Dat zou ik ook kunnenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zing hem woord voor woord mee
Met dank aan Leo Driessenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pizza margherita is ook wel aardig eigenlijk
helaas was ik bij het eerste woordje al af danquote:
Ik vind Marco ook lang niet zo'n slechte artiest, in deze lijst zitten er helaas nog best wel wat troepnummers tussen van hem terwijl zoiets zo laag staatquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem heeft ie toch wel een paar leuke nummers
Ik ben alleen thuis. Ik hoef mij nergens voor te schamen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat zou ik ook kunnen![]()
Maar ik kies ervoor het niet te doen
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Precies, ze hebben die tekst ooit tegenover Bohemian Rhapsody gezet. Case closed.
Ja precies, daar doelde ik al een beetje op jaquote:
hij heeft ook een paar hele mooie subtiele liedjes.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Marco ook lang niet zo'n slechte artiest, in deze lijst zitten er helaas nog best wel wat troepnummers tussen van hem terwijl zoiets zo laag staat
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Rillingen over mijn lijf. En niet de goede.
Het zou uberhaupt niet in deze lijst moeten staan. En ook niet in een top 10.000, en ook niet in een top 20.000.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dochters niet meer in de top 100? Feest
Enigszins waar. 'Luid en Duidelijk' en 'Zien' vind ik wel een topplaat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ging echt mis na de eeuwwisseling
Truequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:47 schreef Spies het volgende:
ColdplayFuck de haters, Viva la Vida is een geweldig album.
Daarna werd het minder
Of Purple Haze van Jimiquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:48 schreef SureD1 het volgende:
Liever purple pills van D-12 gehad dan, als het toch paars moet zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |