dit geloof ik wel ja. Voorlaatste nummer van dat uur?quote:
Zitten een paar hele lange nummers bij de top 50 toch?quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me vroeg voor de nummer 54
Nope, toch echt het 2e nummer dat uurquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit geloof ik wel ja. Voorlaatste nummer van dat uur?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me vroeg voor de nummer 54
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh sorry verkeerd om gelezen het is rond 18.10quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit geloof ik wel ja. Voorlaatste nummer van dat uur?
helder. Dan ga ik kijken of ik Mr Blue Sky nog wel meepak, maar dan weet ik hoe laat ik ga reizenquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nope, toch echt het 2e nummer dat uur
Nu weet ik op welke tijd ik lekker een rookpauze kan houden, thanksquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh sorry verkeerd om gelezen het is rond 18.10
Ik zit in dubio, Mr Blue sky staat op mn lijstje... en het nummer na 54 ook... dus dat word goed timenquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
helder. Dan ga ik kijken of ik Mr Blue Sky nog wel meepak, maar dan weet ik hoe laat ik ga reizen
Lijkt me niet. Die versie krijgt de laatste jaren ook ineens vleugels dus hij profiteert er vooral vanquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Zouden veel mensen niet gewoon op de verkeerde versie van Sound of Silence hebben gestemd, niet wetende dat het origineel van Simon & Garfunkel is, anders is het toch niet te verklaren?
Ah ja, je moet inderdaad wel eens soort van houvast hebben, of een evenementje waar je naar uit kan kijken. Teamsport ben ik niet voor gemaakt, ik kan niet zo tegen mijn verlies en als ik verlies wil ik het vooral aan mezelf te danken hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik loop wel geregeld maar ik vind het redelijk saai (net als fitness wat ik ook nog weleens doe). Moet echt een doel hebben (meer kms dan de vorige keer, zoveel km binnen x-tijd etc.) anders houd ik het niet vol. En muziek in mn oren idd.
Ben meer van de teamsporten
stemrecht ontnemen, isolatiecel met 24/7 die vreselijke cover lijkt me een passende straf.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Zouden veel mensen niet gewoon op de verkeerde versie van Sound of Silence hebben gestemd, niet wetende dat het origineel van Simon & Garfunkel is, anders is het toch niet te verklaren?
Zou je bijna denken, ik kan me niet voorstellen dat zoveel mensen op dat gedrocht stemmen. Maar ja, dat heb ik ook met Oceaan en die staat constant ook veels te hoogquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |