Op wat? Net wat er voor handen is?quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
Ilse
Word altijd een beetje verliefd bij dit nummer

Hoi koekepanquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Op wat? Net wat er voor handen is?

quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:38 schreef Homdeck het volgende:
Ik herkende vrijdag bij de pubquiz These Dreams van Heart niet, ik dacht dat het Ilse de Lange was

Op Ilse natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Op wat? Net wat er voor handen is?

mooi zoquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:38 schreef Ferdo het volgende:
Dit gaat wel langzaam maar zeker richting uitgang.

Ik neem aan dat je team je nu geroyeerd heeft?quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:38 schreef Homdeck het volgende:
Ik herkende vrijdag bij de pubquiz These Dreams van Heart niet, ik dacht dat het Ilse de Lange was

Dit, maar er is veel betere country dan Ilse..quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar toch stem ik voor nog meer country in de lijst.

Moet ik ook eens doen als ik weer op vakantie geweest ben, een mooi album maken. Al die losse fotobestandjes is ook zo'n gedoe.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ilse heeft een nieuw album gemaakt in Nashville

ik mag blijvenquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je team je nu geroyeerd heeft?

Klopt, maar dat haalt de lijst toch niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:39 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit, maar er is veel betere country dan Ilse..

Ik heb op Emmylou gestemd.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar dat haalt de lijst toch niet.

Ja.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:39 schreef MielMonteur het volgende:
Gaat Gijs door Grace heenlullen? Odds zijn 1:3

Als ie dat doet ga ik helemaal gek wordenquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:39 schreef MielMonteur het volgende:
Gaat Gijs door Grace heenlullen? Odds zijn 1:3

gisteren lekker gelinedanst op Country Boyquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:39 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dit, maar er is veel betere country dan Ilse..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |