Ja je moet het uitspugen, en de rest laten uitwerken/oplossen. Dat deed ik dus al mijn hele leven verkeerd.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:35 schreef tja77 het volgende:
Nooit spoelen na het tanden poetsen?
Que?
Klopt, maar dat is gewoon zoooo lekker...quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:35 schreef Plamboom het volgende:
Er is toch ook zoiets dat je met van die wattenstokjes eigenlijk niet in je oren mag?
Je gaat me ni niet vertellen dat ik dat óók al verkeerd doe hé?!quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:49 schreef Pharkus het volgende:
Je veegt zeker ook na het poepen ipv ervoor
Ik spoel het met water een paar keer.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:46 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ja je moet het uitspugen, en de rest laten uitwerken/oplossen. Dat deed ik dus al mijn hele leven verkeerd.
Om maar niet te spreken over de richting waarin je veegt....quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:49 schreef Pharkus het volgende:
Die zooi is helemaal niet goed tochquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik spoel het met water een paar keer.
En vervolgens met Listerine mondwater een minuut spoelen die ik niet met water spoel.
Gewoon toiletpapier vreten,dan veeg je al tijdens het kakkequote:Op dinsdag 26 december 2017 11:49 schreef Pharkus het volgende:
Je moet toch je leeggewicht wetenquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:49 schreef Pharkus het volgende:
en handen wassen voor het pissen ipv erna, anders wordt je lul vies en moet je daarna je handen wassenquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Je gaat me ni niet vertellen dat ik dat óók al verkeerd doe hé?!
krijg je kanker vanquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
En vervolgens met Listerine mondwater een minuut spoelen die ik niet met water spoel.
Bananen eten is an sich sowieso al verkeerd.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:47 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Tevens pellen wij bananen verkeerd.
moet dat blijven zitten dan? om zn werk t doen?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:25 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Omdat je dan het laagje fluoride van je tanden spoelt.
Parodontax > Listerinequote:Op dinsdag 26 december 2017 11:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weer een paar dagen leesvoer op het werk!quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 101
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |