abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176009498
Voor de liefhebbers
quote:
Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.

Maar dat is helemaal niet zo.

Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.

Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.

En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben. :')

Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
pi_176009595
Tom Hardy ziet er beter uit dan de meeste mannen en vrouwen voor zijn leeftijd lol. Een blik op de straat, werk en de wereld maakt dat wel duidelijk. Daarnaast is ie ook nog eens charismatisch en heeft ie een goede houding.

Alleen dat betekent niet dat uiterlijk een allesbepalende factor is in het daten. Het is een belangrijke initiële aantrekkingskracht die je kan compenseren met andere dingen. Dat sommige datingplatformen minder geschikt is voor minder bedeelden in het uiterlijk betekent niet dat je kansloos bent buiten die platformen om. Wat je doet, hoe jij je gedraagt en hoe je in je leven staat zijn even belangrijk, zoniet belangrijker. Als je uiterlijk beneden gemiddeld is en je komt niet zoveel uit huis en doet verder niet zoveel dingen behalve werk dan kan ik me wel voorstellen waarom het zo lastig is voor zowel mannen als vrouwen.
  dinsdag 26 december 2017 @ 11:35:47 #3
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176009640
quote:
Fascination post 298 vorg deel:
Calvin Harris, ja? Vind 'm qua uiterlijk eerst echt niet knapper dan de gemiddelde man op straat of zo.
Dat vind ik wel telling voor de kieskeurigheid van vrouwen tegenwoordig. Then again, weet ik echt niet wat vrouwen mooi of aantrekkelijk vinden. Maar als zo'n kerel al gemiddeld wordt bevonden..
pi_176009709
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Calvin Harris, ja? Vind 'm qua uiterlijk eerst echt niet knapper dan de gemiddelde man op straat of zo.
Wel meer potentie dan de gemiddelde man op straat hoor. Niets scheefs in zijn gezicht, mannelijke neus en kin, etc.
pi_176009829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:35 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat vind ik wel telling voor de kieskeurigheid van vrouwen tegenwoordig. Then again, weet ik echt niet wat vrouwen mooi of aantrekkelijk vinden. Maar als zo'n kerel al gemiddeld wordt bevonden..
1 Fokker zegt en het is direct vrouwen in het algemeen lol. Nou kende ik die gozer niet dus ik Googlede op hem en zijn afbeeldingen.

Die gozer is gewoon knap. Lang, gespierd en symmetrisch gezicht. Gemiddelde persoon op de straat hebben scoren maar 1 of 2 punten op die 3 aspecten.
  dinsdag 26 december 2017 @ 11:46:39 #6
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176009897
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:44 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

1 Fokker zegt en het is direct vrouwen in het algemeen lol. Nou kende ik die gozer niet dus ik Googlede op hem en afbeeldingen.

Die gozer is gewoon knap. Lang, gespierd en symmetrisch gezicht.
Lees dan even de laatste 20 berichtjes uit het vorige deel (LOL).
pi_176009915
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:35 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Jouw verlangen naar goedkeuring en onzekerheid is onaantrekkelijk.
pi_176009975
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:46 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Lees dan even de laatste 20 berichtjes uit het vorige deel (LOL).
Niet alles op fok als feit aannemen. Op straat zijn de meeste mannen en vrouwen lelijker dan die gozer. Jij moet niet zo vaak op fok hangen.
  dinsdag 26 december 2017 @ 11:54:42 #9
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176010061
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:47 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Jouw verlangen naar goedkeuring en onzekerheid is onaantrekkelijk.
Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek. Sex of een relatie wordt het dan niet. Gewoon keihard. Ook niet met genoeg "zelfvertrouwen".

Zelfvertrouwen werkt alleen vanaf een gemiddeld uiterlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sadcopter op 26-12-2017 12:01:26 ]
pi_176010151
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek.
Zorgen dat je meer te bieden hebben dan je uiterlijk.
pi_176010187
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek.
Uiterlijk boeit mij persoonlijk niet. Zelfvertrouwen, dominante uitstraling, dat soort meuk is interessanter.

Dating apps :') Dude. Begeef je daar niet.
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:03:17 #12
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176010241
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:00 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Uiterlijk boeit mij persoonlijk niet. Zelfvertrouwen, dominante uitstraling, dat soort meuk is interessanter.

Dating apps :') Dude. Begeef je daar niet.
'Dominante' uitstraling wordt door vrouwen weergegeven als sterke kaaklijn. Smaller gezicht met strenge ogen. Dat is precies wat vrouwen universeel al aantrekkelijk vinden. In dat geval ben je dan al een knappe en aantrekkelijke man. Assymetrische kenmerken in het gezicht worden nooit als 'dominant' ervaren.
pi_176010316
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:03 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

'Dominante' uitstraling wordt door vrouwen weergegeven als sterke kaaklijn. Smaller gezicht met strenge ogen. Dat is precies wat vrouwen universeel al aantrekkelijk vinden. In dat geval ben je dan al een knappe en aantrekkelijke man. Assymetrische kenmerken in het gezicht worden nooit als 'dominant' ervaren.
Ik heb het over houding.
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:18:21 #14
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176010495
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:58 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Zorgen dat je meer te bieden hebben dan je uiterlijk.
Ik vermoed dat je daarmee aangeeft dat je ook niet precies weet wat in zo'n geval helpt.

Komop, uiterlijk is belangrijk. Er zijn minimale voorwaarden waar je aan moet voldoen. Een man tegenwoordig zelfs meer dan een vrouw. Daarboven helpen concepten als zelfzekerheid niet meer.

Je kunt zelfs nooit deze begeerlijke zelfvertrouwen opbouwen met betrekking sex en het andere geslacht. Omdat je nooit successen hebt waarmee je aan de slag kunt.

Aan de andere kant kun je redeneren dat voor vrouwen "zelfvertrouwen" synoniem is aan hot-male. Hotties zijn de mannelijke plaatjes waar vrouwen aan denken wanneer ze het woord 'zelfvertrouwen' uitbraken. Tegelijk sluiten ze dus ondergemiddelde en zelfs gemiddelde mannen direkt uit zonder dit te benoemen.

Ik vind dit een tricky semantisch spelletje wat vrouwen spelen. En wat ondoordacht door mannen is overgnomen als argument.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sadcopter op 26-12-2017 12:30:39 ]
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:24:14 #15
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176010657
De vrouwtjes hebben het allemaal gedaan, boehoehoe. Denk je dat ook maar iemand je met je houding wil? Stop met janken, ga naar de kapper, naar de sportschool en naar de kledingwinkel. En vergeet de psycholoog niet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:29:40 #16
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176010813
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:08 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Ik heb het over houding.
Ook een vaag concept waar ik niet zoveel mee kan. Want ik weet niet wat je precies bedoelt.

Houding is volgens mij een misleidend concept en lange weg waar je mannen in stuurt. Met bar weinig succesjes. Je kunt net zo goed zeggen 'rot op lelijke zak val me niet lastig, loop maar doelloos een eind heen'. Dat is nagenoeg hetzelfde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sadcopter op 26-12-2017 12:46:36 ]
pi_176011022
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:18 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je daarmee aangeeft dat je ook niet precies weet wat in zo'n geval helpt.

Komop, uiterlijk is belangrijk. Er zijn minimale voorwaarden waar je aan moet voldoen. Een man tegenwoordig zelfs meer dan een vrouw. Daarboven helpen concepten als zelfzekerheid niet meer.

Je kunt zelfs nooit deze begeerlijke zelfvertrouwen opbouwen met betrekking sex en het andere geslacht. Omdat je nooit successen hebt waarmee je aan de slag kunt.

Aan de andere kant kun je redeneren dat voor vrouwen "zelfvertrouwen" synoniem is aan hot-male. Hotties zijn de mannelijke plaatjes waar vrouwen aan denken wanneer ze het woord 'zelfvertrouwen' uitbraken. Tegelijk sluiten ze dus ondergemiddelde en zelfs gemiddelde mannen direkt uit zonder dit te benoemen.

Ik vind dit een tricky semantisch spelletje wat vrouwen spelen. En wat ondoordacht door mannen is overgnomen als argument.
Nee hoor, je weet toch zelf wel wat een verschil is tussen een zoutzak en een interessant persoon? Dat laatste kan in alle vormen voorkomen. Je kan ook je eisen naar beneden stellen.
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:42:03 #18
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176011169
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:24 schreef Andromache het volgende:
De vrouwtjes hebben het allemaal gedaan, boehoehoe. Denk je dat ook maar iemand je met je houding wil? Stop met janken, ga naar de kapper, naar de sportschool en naar de kledingwinkel. En vergeet de psycholoog niet.
Geef als vrouw ook eens gewoon toe dat jullie net zo oppervlakkig, zoniet kieskeuriger zijn dan mannen. En dat uiterlijk toch de belangrijkste factor is voor partnerkeuze voor de sex of een relatie.

Hoeveel meer maakt een goede houding nog uit. Als je ondergemiddeld bent kwa uiterlijk. En dan heb ik het over het uiterlijk van een jongeman. Jonge vrouwen met ondergemiddelde looks, komen natuurlijk nogsteeds makkelijk aan de bak.
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:44:38 #19
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176011239
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:37 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Nee hoor, je weet toch zelf wel wat een verschil is tussen een zoutzak en een interessant persoon? Dat laatste kan in alle vormen voorkomen. Je kan ook je eisen naar beneden stellen.
Dat is de clou. Ik denk dat je niet beseft hoeveel meer jongens zoals ik de eisen naar beneden moeten bijstellen. Voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouwelijke partner. Nooit van de engelse term hyoergamie gehoord?
pi_176011370
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:44 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat is de clou. Ik denk dat je niet beseft hoeveel meer jongens zoals ik de eisen naar beneden moeten bijstellen. Voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouwelijke partner. Nooit van de engelse term hyoergamie gehoord?
Alle vrouwen die enkel Ryan Gosling als sekspartner of liefdespartner willen zullen hun eisen naar beneden moeten bijstellen. Het is niet alsof ze recht hebben op een Ryan Gosling-type.

Zie niet in wat daar zo zielig aan is. Dat je van jezelf blijkbaar niet genoeg realiteitszin hebt en je dat in de weg staat?
pi_176011386
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:44 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Nee maar als ik ff snel de definitie op wiki naleest is dat volgens mij bij jou niet aan de orde. Denk eerder dat jij iemand 'out of your league' wilt.
pi_176011582
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:42 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Geef als vrouw ook eens gewoon toe dat jullie net zo oppervlakkig, zoniet kieskeuriger zijn dan mannen. En dat uiterlijk toch de belangrijkste factor is voor partnerkeuze voor de sex of een relatie.

Hoeveel meer maakt een goede houding nog uit. Als je ondergemiddeld bent kwa uiterlijk. En dan heb ik het over het uiterlijk van een jongeman. Jonge vrouwen met ondergemiddelde looks, komen natuurlijk nogsteeds makkelijk aan de bak.
Je komt niet helemaal 100 over.
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:01:27 #23
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176011687
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:50 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Nee maar als ik ff snel de definitie op wiki naleest is dat volgens mij bij jou niet aan de orde. Denk eerder dat jij iemand 'out of your league' wilt.
Nee hypergamie is een vrouwending. Vrouwen bepalen. Waar of niet. Zij hebben de macht. Zij zeggen ja of nee. Vrouwen zullen over het algemeen niet de mannelijke tegenhanger kwa uiterlijk daten. Omdat ze denken, ja wacht ff als ik jou zomaar kan krijgen kan ik vast beter krijgen als ik even wacht. Voor mannen geldt het omgekeerde. Tenzij je als man hoort bij de knapste 20% die het voor t uitkiezen hebben.

Ik begrijp dat de werkelijkheid lang niet zo zwart-wit is. Maar het zijn ongeschreven regels waar je wel vanuit kunt gaan. En vooral mannen met een ondergemiddeld uiterlijk merken de nadelen hiervan. Een of andere houding of zelfverzekerdheid gaat niet significant veel meer helpen.

Overgens bouw je zelfzekerheid op door middel van successen. Als je deze maar bar weinig hebt. Is het eigenlijk een belediging. Wanneer mensen maar blijven drammen dat je aan je zogenaamde zelfvertrouwen moet werken.
pi_176011795
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:01 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Nee hypergamie is een vrouwending.
Hoe kom je nu weer bij hypergamie? Hypergamie heeft bar weinig met out of your league te maken.
pi_176011808
Haha, ik lach mij echt kapot hier. Besef dat niemand out of your league is. Zit allemaal in je hoofd!

Kijk eens op straat wat er rond loopt, het zijn echt niet alleen de mode popjes met de cloonies hoor.

Kijk verder dan uiterlijk, veel verder! Er is zoveel meer. Je kan een prachtig uiterlijk hebben, maar als je persoonlijkheid klote is dan kom je nog nergens.

Ja, vrouwen hebben het makkelijker dan mannen. Maar dat is geen reden om maar af te geven. Dat maakt je behoorlijk onaantrekkelijk en zuur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')