quote:Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.
Maar dat is helemaal niet zo.
Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.
Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.
En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben.
Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
Dat vind ik wel telling voor de kieskeurigheid van vrouwen tegenwoordig. Then again, weet ik echt niet wat vrouwen mooi of aantrekkelijk vinden. Maar als zo'n kerel al gemiddeld wordt bevonden..quote:Fascination post 298 vorg deel:
Calvin Harris, ja? Vind 'm qua uiterlijk eerst echt niet knapper dan de gemiddelde man op straat of zo.
Wel meer potentie dan de gemiddelde man op straat hoor. Niets scheefs in zijn gezicht, mannelijke neus en kin, etc.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Calvin Harris, ja? Vind 'm qua uiterlijk eerst echt niet knapper dan de gemiddelde man op straat of zo.
1 Fokker zegt en het is direct vrouwen in het algemeen lol. Nou kende ik die gozer niet dus ik Googlede op hem en zijn afbeeldingen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:35 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat vind ik wel telling voor de kieskeurigheid van vrouwen tegenwoordig. Then again, weet ik echt niet wat vrouwen mooi of aantrekkelijk vinden. Maar als zo'n kerel al gemiddeld wordt bevonden..
Lees dan even de laatste 20 berichtjes uit het vorige deel (LOL).quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:44 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
1 Fokker zegt en het is direct vrouwen in het algemeen lol. Nou kende ik die gozer niet dus ik Googlede op hem en afbeeldingen.
Die gozer is gewoon knap. Lang, gespierd en symmetrisch gezicht.
Jouw verlangen naar goedkeuring en onzekerheid is onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:35 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat vind ik wel telling voor de kieskeurigheid van vrouwen tegenwoordig. Then again, weet ik echt niet wat vrouwen mooi of aantrekkelijk vinden. Maar als zo'n kerel al gemiddeld wordt bevonden..
Niet alles op fok als feit aannemen. Op straat zijn de meeste mannen en vrouwen lelijker dan die gozer. Jij moet niet zo vaak op fok hangen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:46 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Lees dan even de laatste 20 berichtjes uit het vorige deel (LOL).
Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek. Sex of een relatie wordt het dan niet. Gewoon keihard. Ook niet met genoeg "zelfvertrouwen".quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:47 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Jouw verlangen naar goedkeuring en onzekerheid is onaantrekkelijk.
Zorgen dat je meer te bieden hebben dan je uiterlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek.
Uiterlijk boeit mij persoonlijk niet. Zelfvertrouwen, dominante uitstraling, dat soort meuk is interessanter.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek.
'Dominante' uitstraling wordt door vrouwen weergegeven als sterke kaaklijn. Smaller gezicht met strenge ogen. Dat is precies wat vrouwen universeel al aantrekkelijk vinden. In dat geval ben je dan al een knappe en aantrekkelijke man. Assymetrische kenmerken in het gezicht worden nooit als 'dominant' ervaren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:00 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Uiterlijk boeit mij persoonlijk niet. Zelfvertrouwen, dominante uitstraling, dat soort meuk is interessanter.
Dating appsDude. Begeef je daar niet.
Ik heb het over houding.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:03 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
'Dominante' uitstraling wordt door vrouwen weergegeven als sterke kaaklijn. Smaller gezicht met strenge ogen. Dat is precies wat vrouwen universeel al aantrekkelijk vinden. In dat geval ben je dan al een knappe en aantrekkelijke man. Assymetrische kenmerken in het gezicht worden nooit als 'dominant' ervaren.
Ik vermoed dat je daarmee aangeeft dat je ook niet precies weet wat in zo'n geval helpt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:58 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Zorgen dat je meer te bieden hebben dan je uiterlijk.
Ook een vaag concept waar ik niet zoveel mee kan. Want ik weet niet wat je precies bedoelt.quote:
Nee hoor, je weet toch zelf wel wat een verschil is tussen een zoutzak en een interessant persoon? Dat laatste kan in alle vormen voorkomen. Je kan ook je eisen naar beneden stellen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:18 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je daarmee aangeeft dat je ook niet precies weet wat in zo'n geval helpt.
Komop, uiterlijk is belangrijk. Er zijn minimale voorwaarden waar je aan moet voldoen. Een man tegenwoordig zelfs meer dan een vrouw. Daarboven helpen concepten als zelfzekerheid niet meer.
Je kunt zelfs nooit deze begeerlijke zelfvertrouwen opbouwen met betrekking sex en het andere geslacht. Omdat je nooit successen hebt waarmee je aan de slag kunt.
Aan de andere kant kun je redeneren dat voor vrouwen "zelfvertrouwen" synoniem is aan hot-male. Hotties zijn de mannelijke plaatjes waar vrouwen aan denken wanneer ze het woord 'zelfvertrouwen' uitbraken. Tegelijk sluiten ze dus ondergemiddelde en zelfs gemiddelde mannen direkt uit zonder dit te benoemen.
Ik vind dit een tricky semantisch spelletje wat vrouwen spelen. En wat ondoordacht door mannen is overgnomen als argument.
Geef als vrouw ook eens gewoon toe dat jullie net zo oppervlakkig, zoniet kieskeuriger zijn dan mannen. En dat uiterlijk toch de belangrijkste factor is voor partnerkeuze voor de sex of een relatie.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:24 schreef Andromache het volgende:
De vrouwtjes hebben het allemaal gedaan, boehoehoe. Denk je dat ook maar iemand je met je houding wil? Stop met janken, ga naar de kapper, naar de sportschool en naar de kledingwinkel. En vergeet de psycholoog niet.
Dat is de clou. Ik denk dat je niet beseft hoeveel meer jongens zoals ik de eisen naar beneden moeten bijstellen. Voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouwelijke partner. Nooit van de engelse term hyoergamie gehoord?quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:37 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Nee hoor, je weet toch zelf wel wat een verschil is tussen een zoutzak en een interessant persoon? Dat laatste kan in alle vormen voorkomen. Je kan ook je eisen naar beneden stellen.
Alle vrouwen die enkel Ryan Gosling als sekspartner of liefdespartner willen zullen hun eisen naar beneden moeten bijstellen. Het is niet alsof ze recht hebben op een Ryan Gosling-type.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:44 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat is de clou. Ik denk dat je niet beseft hoeveel meer jongens zoals ik de eisen naar beneden moeten bijstellen. Voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouwelijke partner. Nooit van de engelse term hyoergamie gehoord?
Nee maar als ik ff snel de definitie op wiki naleest is dat volgens mij bij jou niet aan de orde. Denk eerder dat jij iemand 'out of your league' wilt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:44 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat is de clou. Ik denk dat je niet beseft hoeveel meer jongens zoals ik de eisen naar beneden moeten bijstellen. Voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouwelijke partner. Nooit van de engelse term hyoergamie gehoord?
Je komt niet helemaal 100 over.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:42 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Geef als vrouw ook eens gewoon toe dat jullie net zo oppervlakkig, zoniet kieskeuriger zijn dan mannen. En dat uiterlijk toch de belangrijkste factor is voor partnerkeuze voor de sex of een relatie.
Hoeveel meer maakt een goede houding nog uit. Als je ondergemiddeld bent kwa uiterlijk. En dan heb ik het over het uiterlijk van een jongeman. Jonge vrouwen met ondergemiddelde looks, komen natuurlijk nogsteeds makkelijk aan de bak.
Nee hypergamie is een vrouwending. Vrouwen bepalen. Waar of niet. Zij hebben de macht. Zij zeggen ja of nee. Vrouwen zullen over het algemeen niet de mannelijke tegenhanger kwa uiterlijk daten. Omdat ze denken, ja wacht ff als ik jou zomaar kan krijgen kan ik vast beter krijgen als ik even wacht. Voor mannen geldt het omgekeerde. Tenzij je als man hoort bij de knapste 20% die het voor t uitkiezen hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:50 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Nee maar als ik ff snel de definitie op wiki naleest is dat volgens mij bij jou niet aan de orde. Denk eerder dat jij iemand 'out of your league' wilt.
Hoe kom je nu weer bij hypergamie? Hypergamie heeft bar weinig met out of your league te maken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:01 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Nee hypergamie is een vrouwending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |