Vorig jaar moest ik eigenlijk bezig met een paper en ging ik pas 2 januari bezigquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik begon pas de 27e toen
quote:
Vind het ook niet een van hun beste.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:24 schreef Zorro het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar dit vind ik dan een nummer van Queen wat voor mij niet zo hoeft.
Nee gister was ook al Heaven for everyonequote:Op dinsdag 26 december 2017 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eerste Queen dit jaar? Na Elisabeth gisteren
This Could Be Heaven ook al gehoord.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heaven for Everyone hadden we gister gehoordquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mwa, ze moesten nog wat uitbrengen na zn dood..was denk ik het minst ergequote:
Briljant!quote:
ligt er aan of je het pluspakket hebt bij Ziggo. Anders kan je beter via de NPO app luisteren/kijken op een smart tvquote:
Het ligt niet alleen aan jou. Ik heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:24 schreef Zorro het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar dit vind ik dan een nummer van Queen wat voor mij niet zo hoeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |