The haters gonna hate hate hatequote:Op dinsdag 26 december 2017 11:32 schreef alopio het volgende:
Eerst godin Madonna en dan deze ooraids![]()
![]()
Jonge meisjes stemmen hierop.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik snap dus totaal niet dat mensen hierop stemmen
quote:
Ik hou van dit topic.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ook domme millennials mogen stemmen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:33 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:33 schreef MTheBassman het volgende:
Mee eensquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:33 schreef Dven het volgende:
Best wel een zwak voor Taylor
Verder blijft het dubieus dat veel mensen pop van de jaren 80 fantastisch vinden maar dezelfde troep die een paar jaar oud is dan weer niet kunnen waarderen. Maar goed, dat is een bekend effect van het ouder worden
QFTquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:33 schreef Dven het volgende:
Verder blijft het dubieus dat veel mensen pop van de jaren 80 fantastisch vinden maar dezelfde troep die een paar jaar oud is dan weer niet kunnen waarderen. Maar goed, dat is een bekend effect van het ouder worden
En Dear Jessie?quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:32 schreef Cee het volgende:
Cherish en Rain zijn toch wel mijn favoriete Madonna's.
Haters gaan hatenquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:33 schreef MTheBassman het volgende:
lijkt mij wel een hele zure damequote:Op dinsdag 26 december 2017 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Taylor is wel fijn om naar te kijken
Can I get an 'a-men' in here.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:33 schreef Dven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |