Sow.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
Met afstand het kutste nummer van Madonna. Recenter werk meegerekend.
1809 Oye Como Va Santanaquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch weer een beetje Spaanstalig.
Ik denk écht dat Hijo de La Luna de enige Spaanstalige plaat is, maar misschien mis ik er een
oja de jaarlijkse zomerhit is natuurlijk ook in het Spaans, kan nie missenquote:
Me Gustas Tu?quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk écht dat Hijo de La Luna de enige Spaanstalige plaat is, maar misschien mis ik er een
Jep, kwam een uurtje geleden naar beneden.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Is mevrouw al wakker?
Ik heb net kerstappels met stroop en rijstepap gemaakt en nu hoef ik tot 2032 niks meer te eten, zo vol zit ik.
quote:
Jodi Bernal staat er helaas NIET inquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee die zit er wel in, in een Meisje van 16quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Jodi Bernal staat er helaas NIET in
tsja en toch mis ik niet écht een nummer van haar, ja Into the Groove had wel gemogenquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:30 schreef peaceman het volgende:
Madonna dit jaar een notering erbij. Voor de Queen of Pop niet meer dan terecht. Nu 6 noteringen.
Live To Tellquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:30 schreef peaceman het volgende:
Madonna dit jaar een notering erbij. Voor de Queen of Pop niet meer dan terecht. Nu 6 noteringen.
Shakira ook nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Jodi Bernal staat er helaas NIET in
gad-ver-dam-mequote:Op dinsdag 26 december 2017 11:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Is mevrouw al wakker?
Ik heb net kerstappels met stroop en rijstepap gemaakt en nu hoef ik tot 2032 niks meer te eten, zo vol zit ik.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee die zit er wel in, in een Meisje van 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |