quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel natuurlijk: Wat een oorlog!
Schandalig.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:08 schreef JaneDoe het volgende:
bij de plaatselijke popquiz kon ik niet op de uitvoerende artiets komen van dit nr
![]()
Zoutelande bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:09 schreef Zorro het volgende:
Kan dit niet vervangen worden voor een mooi nummer van Blof of zo?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:09 schreef Zorro het volgende:
De Chemische Broertjesquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:08 schreef JaneDoe het volgende:
bij de plaatselijke popquiz kon ik niet op de uitvoerende artiets komen van dit nr
![]()
Ik vind die ook goed. Er is zelfs een tijd geweest dat deze op Arrow CLassic Rock werd gedraaidquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
BH is best goed natuurlijk, maar overkill he?!
Ride the wild wind heb ik herinneren aan, maar bijna niemand vind die heel erg goed
Blof staat er te weinig in vind ikquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:09 schreef Zorro het volgende:
Nou dan wil ik toch liever dit erin houden als er nog een Blof nr voor in de plaats komt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:09 schreef Zorro het volgende:
ow echt? Arrowquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind die ook goed. Er is zelfs een tijd geweest dat deze op Arrow CLassic Rock werd gedraaid![]()
![]()
doelde meer op die mensen in het cafe bij de rode knopquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Het anthem van de aller- allereerste Serious Request o.a.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |