CGI!quote:Op maandag 4 november 2019 15:58 schreef t4600c het volgende:
Hier, dit zijn pas foto's van het ISS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
er zijn nog steeds mensen die t geloven.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:10 schreef Charged het volgende:
Ffs..weer een herhaling van deze meuk?
Er zijn nog steeds mensen die bovenstaande filmpjes duidelijk uitleggen waarom dat beeld niet klopt,zowel hier als op het www.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef QAnonn het volgende:
[..]
er zijn nog steeds mensen die t geloven.
je hebt de filmpjes wel gezien?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:22 schreef Charged het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die bovenstaande filmpjes duidelijk uitleggen waarom dat beeld niet klopt,zowel hier als op het www.
Het een kans geven,er een touw aan vast proberen te knopen,soort van een open geest te hebben maar nee,niet zo.. Daarbij komt je manier van communiceren me bekent voor maar dan onder een andere naam,ben ik niet zo van.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:32 schreef QAnonn het volgende:
[..]
waarom meerdere malen bekijken als je het niks vindt?
ik denk dat je spoken ziet.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:41 schreef Charged het volgende:
[..]
Het een kans geven,er een touw aan vast proberen te knopen,soort van een open geest te hebben maar nee,niet zo.. Daarbij komt je manier van communiceren me bekent voor maar dan onder een andere naam,ben ik niet zo van.
Door het wat vaker te bekijken kun je proberen er wijs uit te worden. Vind ik niet zo gek hoor.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:32 schreef QAnonn het volgende:
[..]
waarom meerdere malen bekijken als je het niks vindt?
Er zijn nog steeds zwakbegaafden die de herhaalde uitleg niet begrijpen. Kan jij geen telescoop pakken, en aan de hand van de app timen wanneer de ISS voorbij komt vliegen, en dit met je eigen ogen bekijken? Kan jij niet uitvogelen hoe de retroreflectors op de maan zijn gekomen?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef QAnonn het volgende:
[..]
er zijn nog steeds mensen die t geloven.
En ook duidelijk geen wens om dingen die simpel te testen zijn zelf te testen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:55 schreef illusions het volgende:
Kan er echt slecht tegen, zo'n simpele oneliner als "lekker spelen met water in de ruimte, tuurlijk."
Totaal geen redenering ofzo, alleen een flinke blijk van gebrek aan kennis en overdaad aan arrogantie.
Echt weer een prachtig staaltje YouTube University.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En ook duidelijk geen wens om dingen die simpel te testen zijn zelf te testen.
Ik vermoed dat doctoraatquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Echt weer een prachtig staaltje YouTube University.
Was ook mooi laatst van Powned, die ging mensen interviewen die dit soort dingen ontkenden en vroegen dan waar hun kennis vandaan kwam, "gewoon Google of echt een paar jarig doctoraar aan een universiteit?" Je mag raden wat het antwoord was.
Yes! Dat wil ik al jaren hebbenquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:51 schreef illusions het volgende:
[..]
U gaat door voor een schaalmodel van het ISS.
ja er zal best wat in de lucht vliegen, betekent dat dat er mensen in dat ding zitten? en de hoeveelheid filmpjes met cgi glitches in de ISS is geen rode vlag voor jou?quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds zwakbegaafden die de herhaalde uitleg niet begrijpen. Kan jij geen telescoop pakken, en aan de hand van de app timen wanneer de ISS voorbij komt vliegen, en dit met je eigen ogen bekijken? Kan jij niet uitvogelen hoe de retroreflectors op de maan zijn gekomen?
Die filmpjes bekijken we inderdaad om een kijk in de geest te krijgen van iemand die eenvoudige te bewijzen dingen zoals het ISS en de maanlanding ontkent. Helaas snap ik nog steeds niet waarom mensen zich geheel afsluiten voor de bewijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |